Robin Geplaatst: 10 juni 2019 Geplaatst: 10 juni 2019 Hallo Ik zie dat er al wat besproken is oven cng stations In vaste navigatie toestellen . Maar ik heb een mobile Tom Tom heeft er iemand een idee of je één per één de cng stations moet ingeven ? wat ik bedoel moet je het adres dan handmatig ingeven dat lijkt mij nogal een groot werk .of is er een andere manier . Of bestaan er routeplanners waar je cng stations al vermeld worden .Ik zie bij waze dat je verschillende type brandstof kan ingeven maar geen cng. Alle tips zijn welkom Robin
Jan Robert Geplaatst: 10 juni 2019 Geplaatst: 10 juni 2019 tomtom is voorbijgestreefd, de nieuwe wagens beschikken over connectiviteitsystemen (apple car play, android auto, mirror link) ik heb dit nog niet, maar met je smartphone kan je met google maps of apple maps navigeren en cng stations vinden met de diverse apps.
Aardgasrijder Geplaatst: 10 juni 2019 Geplaatst: 10 juni 2019 @Robin ik zou me aanmelden bij https://www.metanoauto.com/ (en je account activeren) Op deze pagina: http://www.metanoauto.com/modules.php?name=Distributori kan je de POI's vinden voor onder andere TomTom.? Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
Dr Nick Geplaatst: 11 juni 2019 Geplaatst: 11 juni 2019 23 uren geleden, Jan Robert zei: tomtom is voorbijgestreefd, de nieuwe wagens beschikken over connectiviteitsystemen (apple car play, android auto, mirror link) ik heb dit nog niet, maar met je smartphone kan je met google maps of apple maps navigeren en cng stations vinden met de diverse apps. Google is al bezig met de volgende stap, voorlopig blijft Android Auto nog, maar uiteindelijk moet het Google Assistent worden 1 autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen