Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018
Robin

route planner

Recommended Posts

Hallo

Ik zie dat er al wat besproken is oven cng stations In vaste navigatie toestellen .

Maar ik heb een mobile Tom Tom heeft er iemand een idee of je één per één de cng stations moet ingeven ?

wat ik bedoel moet je het adres dan handmatig ingeven dat lijkt mij nogal een groot werk .of is er een andere manier .

Of bestaan er routeplanners waar je cng stations al vermeld worden .Ik zie bij waze dat je verschillende type brandstof kan ingeven maar geen cng.

Alle tips zijn welkom

Robin

tomtom is voorbijgestreefd, de nieuwe wagens beschikken over connectiviteitsystemen (apple car play, android auto, mirror link)

ik heb dit nog niet, maar met je smartphone kan je met google maps of apple maps navigeren en cng stations vinden met de diverse apps.

@Robin ik zou me aanmelden bij https://www.metanoauto.com/ (en je account activeren)

Op deze pagina: http://www.metanoauto.com/modules.php?name=Distributori kan je de POI's vinden voor onder andere TomTom.😀

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb Webhosting & Webdesign
Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 50.000 km and counting

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 160.000 km  and counting

23 uren geleden, Jan Robert zei:

tomtom is voorbijgestreefd, de nieuwe wagens beschikken over connectiviteitsystemen (apple car play, android auto, mirror link)

ik heb dit nog niet, maar met je smartphone kan je met google maps of apple maps navigeren en cng stations vinden met de diverse apps.

Google is al bezig met de volgende stap, voorlopig blijft Android Auto nog, maar uiteindelijk moet het Google Assistent worden

• Vind ik leuk 1

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png