el_perro Geplaatst: 26 mei 2019 Delen Geplaatst: 26 mei 2019 In de boordcomputer van mijn A3 g-tron zit een heel rare kronkel. Als de cng tank leeg raakt, zegt hij ''Uw tank is bijna leeg. Wil u naar het dichtstbijzijnde tankstation worden geleid?" En toont dan allerlei tankstations, het overgrote deel zonder CNG pomp dus, niet echt nuttig. Als de benzine tank leeg raakt, zegt hij 'Uw tank is bijna leeg. Wil u naar het dichtstbijzijnde CNG-tankstation worden geleid?" En toont dan zowaar een lijst met CNG tankstations! Net omgekeerd van wat de bedoeling was dus. Ik vroeg me af of deze bug alleen in mijn exemplaar zit dan wel in alle A3s of VAG cng modellen zit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 26 mei 2019 Delen Geplaatst: 26 mei 2019 @el_perro Dit probleem is ook al gemeld bij de Audi A5, lijkt me inderdaad een foute parameter in de instellingen. @victor kennelijk stelt dit porbleem zich ook bij de A3. Je bent dus niet alleen ! Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
el_perro Geplaatst: 26 mei 2019 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2019 ok bedankt, daar had ik overgekeken. is inderdaad exact hetzelfde probleem. Ttz triviale software bug. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen