deverhelst Geplaatst: 26 april 2019 Geplaatst: 26 april 2019 Ik ben aan een nieuwe smartphone toe en twijfel tussen een iPhone (refurbished) of een Xiaomi pocophone f1 Ik heb geen notie van die dingen maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat mijn Skoda octavia ambition met het besturingssysteem van Apple werkt. Wat raden jullie mij aan ?
Lange_666 Geplaatst: 26 april 2019 Geplaatst: 26 april 2019 Werkt met beide, via Skoda SmartLink, je hebt dus vrije keuze. Alleen...je moet dat laten vrijschakelen mits licentie (te betalen uiteraard, 165 euro voor een Skoda) Voor Android (als je voor een Xiaomi gaat) heb je dan Android Auto nodig en die app is dan weer niet vrijgegeven voor België in Play (maar je kan die wel als .apk downloaden uit een andere, niet officiële "store" en dan installeren op uw Xiaomi), Ga je voor de Apple moet je nog Apple Car Play installeren op uw iPhone.
deverhelst Geplaatst: 26 april 2019 Auteur Geplaatst: 26 april 2019 2 uren geleden, Lange_666 zei: Werkt met beide, via Skoda SmartLink, je hebt dus vrije keuze. Alleen...je moet dat laten vrijschakelen mits licentie (te betalen uiteraard, 165 euro voor een Skoda) Voor Android (als je voor een Xiaomi gaat) heb je dan Android Auto nodig en die app is dan weer niet vrijgegeven voor België in Play (maar je kan die wel als .apk downloaden uit een andere, niet officiële "store" en dan installeren op uw Xiaomi), Ga je voor de Apple moet je nog Apple Car Play installeren op uw iPhone. bedankt voor de info! Ik heb ook een macbook dus is de iPhone misschien wel de beste keuze !
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 28 april 2019 Geplaatst: 28 april 2019 (aangepast) In mijn wagen zijn een iPhone 8 Plus en iPhone XR gelinkt. Heel tevreden over de werking tussen de systemen. 28 april 2019 aangepast door DeNbEiRe_84 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
Genenaft Geplaatst: 29 april 2019 Geplaatst: 29 april 2019 Ik ontving vrijdag mijn seat leon st 1.5 tgi. Bij het overhandigen informeerde de verkoper me dat de androidcarplay niet werkt omdat d ieteren de rechten niet betaalde. Blijkbaar kan het via een nederlandse omweg als toestel een samsung 4 of hoger is. Persoonlijk heb ik een j3 dus dat gaat niet. Persoonlijk vind ik het gimmick niet zo belangrijk, maar mn kinderen waren toch wel blij dat de apple functies wel actief waren. Ik overweeg een oude iphone van mn dochters te gaan gebruiken alleen voor in de wagen. 1 1
Lange_666 Geplaatst: 1 mei 2019 Geplaatst: 1 mei 2019 Android car play.apk downloaden van alternatieve play store (F-Droid) of zo, op uw GSM zetten en de apk installeren en hop... d'Ieteren bij zijn pietje gepakt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen