Ga naar inhoud
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
muscles

Q8 zedelgem, afgelijnde zone CNG

Recommended Posts

Zaterdag moest ik in Gistel zijn. Op voorhand had ik al beslist dat ik bij Q8 Easy in Zedelgem zou gaan tanken. Ik had dan ook de kortste route daarnaartoe genomen via de N33 en de N368, Eernegem - Aartrijke.

Dat Q8 Easy-station ligt op de noordoostelijke hoek van het kruispunt maar de GPS van mijn Octavia leidde mij op het rond punt naar links zo het tankstation binnen terwijl de CNG-pomp dan voor jou staat, achteraan. Met aanhangwagen achter m'n auto had het dan beter geweest dat ik rechtdoor gereden was en ergens proberen te draaien om daarna onmiddellijk rechts het tankstation binnen te rijden.

Maar het lukte mij toch om goed te parkeren aan de pomp. De prijs is daar €1,020/kg maar je kan daar geen pluspunten sparen wanneer je CNG tankt omdat er een aparte betaalterminal is voor CNG.

Vlak ernaast, links dus, is er een VW-garage en een zeer duidelijk lichtreclamebord van CNG met daarbij een nummer - ik dacht 107. Er stond ook een VW Touran met officiële CNG-sticker te koop, aan de zijkant.

• Vind ik leuk 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,14 kg/100 km | 239.000 km and counting...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

vandaag getankt bij Q8 Zedelgem (mijn favoriet cng station) , 22kg aan 1.04 eur/kg

voor de attente kijker, de cng tanks bevinden zich in de zone CNG (niet de ganse auto), ......dat gebeurt wel eens meer .😐

hier moet je ook opletten voor de auto's aan de andere pompen, het is soms wat wringen.

20190419_113519.jpg

20190419_113634.jpg

• Vind ik leuk 1
  • Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Jan Robert Ik heb je bericht verplaatst naar CNG Tankstations België en samengevoegd met een eerder bericht van mij, van december 2017.

• Bedankt 2

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,14 kg/100 km | 239.000 km and counting...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Discussieer mee

Je kan nu reageren en later registreren Als je een account hebt, login met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Verwijder opmaak

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...