Populair bericht julius Geplaatst: 19 mei 2016 Populair bericht Geplaatst: 19 mei 2016 daar sta je dan oog in oog met je nieuwe wagen. vandaag rijd ik mijn eerste kilometers op aardgas. tanken ga ik meestal doen in Eeklo gezien ik van Maldegem ben. 3
Aardgasrijder Geplaatst: 20 mei 2016 Geplaatst: 20 mei 2016 @julius, welkom op het aadgasrijderforum. Een VW Golf Variant TGI op aardgas. Ik ben benieuwd naar je eerste ervaringen, deel ze zeker met de andere forumbezoekers Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
julius Geplaatst: 1 juni 2016 Auteur Geplaatst: 1 juni 2016 cngarni, mijn wagen is wat ik gehoopt had, stil, zuinig, gemakkelijk te handelen, aangenaam rijden, en vooral het weten dat er veel zuiverder word gereden wat betreft uitstoot. aardgasrijder, wat het verbruik betreft is er na 1000 km nog geen duidelijk beeld, maar een 4 kilo zal het ongeveer worden als ik de gegevens zie. dat zal wel stevig veranderen want volgende week mag hij bewijzen wat hij kan, ik ga er dan met de caravan op uit, helaas zal het voor 80% op benzine worden daar voor zo'n fors verbruik de cng-pompen te ver van klaar verwijderd liggen (vooral west-frankrijk). deze morgen keuring gedaan voor trekhaak, geintereseerde blikken en een bedrag van zowat €360/uur. neen, er hangde niets los aan mijn fabriek-af trekhaak.
CNGarni Geplaatst: 1 juni 2016 Geplaatst: 1 juni 2016 Ja Frankrijk is droevig wat CNG-stations betreft...Duitsland en Italië daarentegen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen