Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik was gisteren bij skoda en daar vertelden ze dat de productie van cng wagens 'on hold' staat tot juni 2019! Dit wegens het uitkomen van nieuwe co-normen? Ook bij diesel en benzine kunnen de leveringstermijnen niet worden gerespecteerd. En de normen van benzine en diesel zijn toch niet beter dan cng! Bij volkswagen zelfde verhaal, voorlopig geen productie. Ik heb gebeld naar ssangyong want er ging vorige week een wagen komen voor testrit maar ze weten daar ook niet waar hij zit... mijn huidige auto zijn intussen grote kosten aan dus ik kan niet meer wachten. Ik heb een stockmodel gekocht op diesel. Spijtig allemaal...

• Verward 1
  • Triest 4
Geplaatst:
Op 10/6/2018 om 21:22, Brembos zei:

Het opgegeven benzineverbruik, 7.6 l/100 km, ligt +/- 50% hoger dan bij een Golf. Het CNG-verbruik zal dus ook wel navenant zijn. 6 kg/100 km (260 km) met H-gas en 8 kg/100 km (200 km) met L-gas lijkt me realistisch. Ook nog nooit gehoord van andere CNG-wagens  dat er vanaf 3000 o/m ook benzine zou verbruikt worden. Die zogenaamde test van Dats24 lijkt me eerder een publireportage dan een objectieve test.

In mijn Jeep SRT8 is een uiterst moderne LPG-installatie ingebouwd, waarbij vanaf 3000 t/min benzine wordt geïnjecteerd ter smering van de kleppen. De benzine-injectie verhoogt progressief naarmate de toeren stijgen.

Dergelijke installatie zal zeker en vast ook bestaan op CNG. 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...