Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dinsdag heb ik mijn wagen in ontvangst mogen nemen en ondertussen al wat kilometers op de teller (500 tal). Met de dag wordt mn glimlach groter, een aangename wagen om in te vertoeven. Qua verbruik een 4.9kg (maar is nog vroeg om reeds conclusies te trekken).

Enige 'minpuntje' tot nu toe, is dat hij gelijk wat sloom optrekt bij hogere snelheid (+70km/u), een nadeel om bvb autosnelweg op te rijden (kan ook zijn dat ik zijn goede koppel om te schakelen nog moet vinden). Maar voor de rest, héél content :-)

Geplaatst:

Niet blindelings op de Boord Computer vertrouwen, probeer wanneer je de tank leeg rijdt en op reservebrandstof komt, op te schrijven hoeveel km je werkelijk hebt afgelegd.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...