Robert A3 G-tron Geplaatst: 28 juni Delen Geplaatst: 28 juni Hallo, Ik heb een Phill Fuelmaker CNG thuisvulinstallatie te koop. Werkt nog goed. Tien jaar geleden gekocht en lang in de doos laten zitten. Afgelopen twee jaar gebruikt om mijn auto te vullen (was een stuk voordeliger t.o.v. de prijs aan de pomp). Aan te sluiten op de aardgasaansluiting thuis. Vult ongeveer 1Kg per uur. Ik heb mijn auto reeds verkocht, dus gebruik de installatie niet meer. Hij hangt wel nog aan de muur en is dus momenteel nog werkend te zien (in Nederland). Om hem werkend te zien, zelf met een CNG auto komen en dan kan het apparaat op de auto aangesloten worden. Staat ook op Marktplaats.nl https://www.marktplaats.nl/v/auto-diversen/overige-auto-diversen/m2130754711-cng-thuisvulinstallatie 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Robert A3 G-tron Geplaatst: 29 juni Auteur Delen Geplaatst: 29 juni Ik heb hem al verkocht... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 30 juni Delen Geplaatst: 30 juni Altijd handig. Ik heb ook een thuisvulinstallatie voor mijn nieuwe wagen. : een gewoon stopcontact. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten