Suburb Geplaatst: 12 oktober 2016 Geplaatst: 12 oktober 2016 Hallo, rijd met Range Rover 4.6l op cng. Geen problemen tot nu toe. Het plan is voor 2020 een Rolls Royce Phantom met cng in te schrijven. Vraag is nu, kan er een cng-installatie ingebouwd worden, heb reeds nagevraagd bij cng Olen, maar geen echt resultaat. Waarschijnlijk is er nog nooit een vraag in die richting geweest. De motor is eigenlijk een bmw 7 reeks motor, maar identiek weet ik niet. Ik kan er ook niets van vinden op het net. Als iemand er iets over weet hoor ik het graag, grtn Urbain.
paulDS Geplaatst: 12 oktober 2016 Geplaatst: 12 oktober 2016 Hallo Urbanus, Misschien is een Bentley Continental 6.0 (CNG) ook een aardig alternatief voor de Rolls ?
Suburb Geplaatst: 13 oktober 2016 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2016 Hallo Paul, misschien wel, maar zag een topic over Continental betreffende vacuümlijnen. Het blijkt dat deze van een soort plastiek zijn en worden natuurlijk bros na enkele jaren "hoe verzinnen ze het gevolg" vervangen door stalen leidingen. Dit is geen eenvoudige klus. De Phantom-motor is eigenlijk het oude 'warhorse' van Rolls bewerkt door BMW, dus niet de 7-seriemotor zoals ik dacht. Ik heb al eens navraag gedaan bij Rolls, maar daar konden ze mij niet helpen. Ps. Continental motor is van de Phaeton maar dan met turbo en deze motoren rijden al op lpg, grtn Urbain.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen