jelledp Geplaatst: 3 maart 2016 Geplaatst: 3 maart 2016 Hallo iedereen, Ik weet dat er een CNG tankstation is in Sint - Joris - Winge van Dats. Normaal gezien komt er in Wezemaal/Rotselaar ook eentje bij ergens mei/juni. Nu dacht ik dat er in Wilsele bij Asoil ook eentje kwam (naast bouwmaterialen Celis). Maar ik vind daar niets van terug wanneer deze in gebruik kan worden genomen, als er al eentje zou komen. Heeft iemand hier meer info over? Of misschien nog plaatsen waar er in de toekomst zouden bij komen in deze regio? Groeten, Jelle
Stef Geplaatst: 3 maart 2016 Geplaatst: 3 maart 2016 Bij Asoil komt zeker een CNG tankstation. Was voor maart gepland, maar heb vernomen dat dit vertraging heeft opgelopen. Hopelijk niet te veel, mijn wagen zou half april geleverd worden, maar ja St-Joris-Weert is nu ook niet zo ver. Dats in Wezemaal zou voor begin juni zijn. Verder heb ik geen weet van eventuele plannen in "onze" regio.
jelledp Geplaatst: 27 juli 2016 Auteur Geplaatst: 27 juli 2016 hallo, Wezemaal is ondertussen al even open en dit werkt prima. Weet er iemand nog een stand van zaken voor het station in Wilsele ASOIL? 1
johan cng Geplaatst: 16 augustus 2016 Geplaatst: 16 augustus 2016 Beste cng-vrienden, Het verhaal van de cng-pomp in Wilsele lijkt een never ending story te worden. Na mailcontact met Asoil in het voorjaar krijg ik te horen dat het voor juni zal zijn. Nu bijna eind augustus staan we of liever zij nog nergens. Leuven blijft een witte plek op de cng-kaart. Ik begrijp het niet. Gelukkig kan ik in Zaventem terecht en in Grimbergen, en af en toe in St. Joris Winge (16 km rijden) We blijven hopen... 1
Tiboo Geplaatst: 2 september 2016 Geplaatst: 2 september 2016 (aangepast) Ik heb eens geïnformeerd bij stad en oppositie. Stad informeerde niet, oppositie doet haar best (N-VA reageerde). Hier de mail van vorige week: Beste Zeger, In navolging van je vraag over het CNG-station van Celis, gisteren op de gemeenteraad, heb ik wat info ingewonnen. Het project is volgens Celis nog niet gerealiseerd omwille van ‘drukte’ van andere activiteiten. Het staat zeker nog op de planning voor dit jaar werd ons gemeld. Onze milieudienst zal einde september nog eens navraag doen naar de stand van zaken. Vriendelijke groeten, Mohamed Ridouani Kortom: lobbyen/mails sturen naar zowel schepenen als asoil! Leuven klimaatneutraal 2030, ik denk het niet :-). Volgens mij eerder heel Vlaanderen behalve Leuven ;-) 2 september 2016 aangepast door Tiboo fout 1
jelledp Geplaatst: 2 september 2016 Auteur Geplaatst: 2 september 2016 Dank u voor deze info te delen. We kijken er naar uit. Het zal er ooit wel komen zeker.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen