Bremel Geplaatst: 1 november 2021 Geplaatst: 1 november 2021 Het lijkt erop dat het al even besproken nieuwe station in Diegem nu open is. Installatie van Enora op de site van Esso, Grensstraat 10, midden tussen Diegem, Zaventem en Sint-Stevens-Woluwe en ook goed bereikbaar vanaf de R0 en Woluwelaan. Nog geen vermelding op Gibgas. De prijs lijkt 1,079 per kg te zijn en ze noemen het zelf een uitzonderlijke prijs, dus vermoedelijk tijdelijk. Het is me onduidelijk of het L- dan wel H-gas is, bij de stations in de buurt wisselt het sterk. Zeker in het geval van H-gas is het momenteel de beste prijs in de ruime omgeving. 1
Jef164 Geplaatst: 1 november 2021 Geplaatst: 1 november 2021 8 uren geleden, Bremel zei: Nog geen vermelding op Gibgas. Ik heb een email verstuurd op zaterdag. Station gevonden op Maes website. Geen idee van L of H...
Bremel Geplaatst: 5 november 2021 Auteur Geplaatst: 5 november 2021 Intussen vermeld bij Gibgas (als Maes, heb feedback gestuurd dat het eigenlijk Enora is). Ook eens langsgeweest, druk is prima maar de prijs is intussen 1,369 euro per kg. Afgaand op die prijs en op (door m'n auto aangegeven) CNG-kwaliteit en rijbereik ben ik nagenoeg zeker dat het H-gas is.
Jef164 Geplaatst: 5 november 2021 Geplaatst: 5 november 2021 Ja, bij Enora is 1,369 voor H-gas (in Soignies en Jemappes bvb)
Bremel Geplaatst: 2 januari 2022 Auteur Geplaatst: 2 januari 2022 Staat al een hele tijd op 1,799 en lijkt dus voorlopig niet mee te gaan in de prijzen van 2 of hoger die elders de norm geworden zijn. Beste deal in de ruime buurt momenteel, tenzij Heverlee (1,70 voor H+) ook op je route ligt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen