muscles Geplaatst: 5 april 2019 Geplaatst: 5 april 2019 Vandaag meegedeeld door IDELUX. Werk in uitvoering! ? Hier zijn twee foto's van het werk aan het toekomstige CNG-station in Aye. ?? Inhuldiging en publieke opening gepland voor vrijdag 10 mei! Met Enora CNG. Aan de hand van de eerste foto heb ik de ligging van dit CNG-station gevonden: Rue André Feher (huisnummer moeten we nog afwachten): Google Street View. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
muscles Geplaatst: 10 mei 2019 Auteur Geplaatst: 10 mei 2019 Vandaag, 10 mei 2019, om 10u15 is het tweede CNG-station in de provincie Luxemburg officieel ingehuldigd. Volgens de informatie op de uitnodiging is dit station gelegen op het terrein van het Novalis Business Centre, Rue de la Science 8, 6900 Aye (Marche-en-Famenne). Een Waalse CNG-rijder (met een Fiat) heeft er al met succes getankt, iets meer dan een uur geleden. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
jvdbossc Geplaatst: 2 juli 2020 Geplaatst: 2 juli 2020 (aangepast) Heb er al zo'n 2 keer getankt de eerste keer enkele maanden geleden speciaal van Rendeux naar daar gereden. Vandaag zag ik toen ik vertrok in Rendeux dat ik vermoedelijk zonder gas ging vallen voor de ring van Brussel. Het is echt eenvoudig als je van de kanten van Rendeux of bv La Roche terug naar Vlaanderen rijd, je neemt dan toch steeds de N4 om aan te sluiten later op de E411. Tis gewoon bordje AYE er af en dan aanduiding technologie park volgen vanzodra je dat binnenrijd zie je dat pompstation vanzelf. Het is erg kort bij de N4 en niet zo druk dus bijna even snel als een snelwegtankstation. (volgens de gps +- 1 km) Er weg komen is even eenvoudig eerst alle richtingen volgen en dan staat de N4 weer aangegeven even opletten dat je de juiste richting neemt Namur en niet Luxembourg alee toch als ge terug naar Vlaanderen wil. Ik ga de volgende keer het eens proberen als ik de andere richting uitmoet of dat dit even eenvoudig en snel is. 2 juli 2020 aangepast door jvdbossc 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen