Bruno Geplaatst: 28 april 2016 Delen Geplaatst: 28 april 2016 Hallo, Ik heb een skoda octavia G-tec en het koppel bedraagt slechts 200 NM Mijn vorige wagen was een peugeot 307 HDI en daar was het koppel rond de 250 Dus ik mis wat power, zijn er mensen met ervaring qua chiptuning en is het wel of niet aan te raden bij een CNG voertuig? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 28 april 2016 Delen Geplaatst: 28 april 2016 Bruno in volgend topic werd hier al kort over gesproken en staan enkele reacties. De laatste reactie van CNGtom is wellicht interesant voor je, + 25 Pk + 50nm koppel Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bruno Geplaatst: 28 april 2016 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2016 Thx, heb het intussen gevonden en alle reacties gelezen. Bedankt ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen