Lange_666 Geplaatst: 18 augustus 2018 Geplaatst: 18 augustus 2018 Ik heb een groot aantal dubbele telefoonnummers op mijn Amundsen staan als mijn GSM gekoppeld is. Waar deze vandaan komen of hoe ze gegenereerd zijn weet ik niet. Op de GSM zelf staan ze maar één keer op. Ik dacht eerst dat het misschien kon komen omdat sommige contacten 2 (of meedere) contactopties hebben (GSM nr en e-mail) maar dat is niet de oorzaak. Sommige met een dubbel contact komen maar één keer voor terwijl er andere zijn met een enkel contactgegeven die steeds dubbel voorkomen in de lijst. Iemand een idee wat je eraan kan doen om die dubbele contacten te verwijderen? Op 't net is weinig tot niks te vinden.
Dr Nick Geplaatst: 19 augustus 2018 Geplaatst: 19 augustus 2018 20 uren geleden, Lange_666 zei: Ik heb een groot aantal dubbele telefoonnummers op mijn Amundsen staan als mijn GSM gekoppeld is. Waar deze vandaan komen of hoe ze gegenereerd zijn weet ik niet. Op de GSM zelf staan ze maar één keer op. Ik dacht eerst dat het misschien kon komen omdat sommige contacten 2 (of meedere) contactopties hebben (GSM nr en e-mail) maar dat is niet de oorzaak. Sommige met een dubbel contact komen maar één keer voor terwijl er andere zijn met een enkel contactgegeven die steeds dubbel voorkomen in de lijst. Iemand een idee wat je eraan kan doen om die dubbele contacten te verwijderen? Op 't net is weinig tot niks te vinden. misschien eens proberen van het toestel volledig te verwijderen van de amundsen, en daarna terug toe te voegen? autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km
Lange_666 Geplaatst: 19 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2018 Heb ik al enkele malen geprobeerd, helpt niks. Ook een full reset (naar fabrieksinstellingen) van de Amundsen helpt niet.
Metalinc Geplaatst: 19 augustus 2018 Geplaatst: 19 augustus 2018 Mogelijk staan de nummers op je gsm én op je sim-kaart? 1
Lange_666 Geplaatst: 20 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2018 Klopt, bedankt voor de tip. Heb een reeksje verwijderd. Bij mijn oudere telefoon kwamen deze dan 2x voor in de lijst zoals op de Amundsen, bij mijn nieuwe(re) maakt de telefoon zelf een combinatie van de twee en worden de dubbele gefilterd. Vandaar. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen