Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Erna

Leden
  • Items

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Erna's prestaties

Nieuweling

Nieuweling (1/9)

  • Eerste bericht geplaatst
  • Reageert vaak
  • 1 week lid
  • 1 maand lid
  • 1 jaar lid

Recente badges

0

Reputatie

  1. @Koen C en @Aardgasrijder Hartelijk dank voor jullie antwoorden! De 2 tanks zijn inderdaad verschillend.... maar het is moeilijk om te lezen welke inhoud ze hebben... maar het is duidelijk dat de ene ongeveer dubbel zo groot is als de andere. Het probleem is dat we alleen maar een piepsignaal en rood lichtje krijgen als de tanks leeg zijn.... dan schakelen we natuurlijk weer meteen over op benzine! Misschien moeten we inderdaad een keer gewoon blijven rijden tot de auto stilvalt, dan weten we zeker dat beide tanks leeg zijn.... maar dat is natuurlijk redelijk gevaarlijk om dat op de openbare weg te doen nietwaar... ? Het systeem werd al in Italië in 2016 ingebouwd (auto is ingevoerd uit Italië), dus we weten niks over het systeem... en de vorige eigenaar heeft eigenlijk niks gezegd over problemen met het tanken van aardgas... misschien vond hij het wel normaal dat hij niet veel kon tanken... ?
  2. Goeiemiddag, Mijn vriend heeft een paar maand geleden een Mercedes 500SL gekocht met een later ingebouwde CNG-installatie. In de (toch al piepkleine!) koffer liggen 2 tanks met een totale inhoud van 57 liter.... Nu moeten wij zo ongeveer elke 200 km CNG gaan tanken, maar we kunnen elke keer maar +/- 13 kg CNG tanken.... Dat is toch niet normaal? Dat zou toch ongeveer het dubbele moeten zijn als beide tanks leeg zijn? Ik beweer dat dus maar 1 van die 2 tanks openstaat, maar volgens hem is dat niet waar en staan de kranen van beide tanks open (en hij is een technicus, dus hij weet het toch beter?!)..... Wie helpt ons deze discussie op te lossen? Onze relatie begint eronder te lijden... ;-) Alvast bedankt voor een nuttig/praktisch/constructief antwoordje! Erna
×
×
  • Nieuwe aanmaken...