Aardgasrijder Geplaatst: 18 oktober 2018 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2018 @MaxAGS die stickers van mij veranderen niet van kleur hoor ? Neen even serieus, ik vind die grote witte stickers ook lelijk ? 2 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CH4 Geplaatst: 18 oktober 2018 Delen Geplaatst: 18 oktober 2018 Interessant artikel... ze bestaan dus toch, die mytische CNG-hybrides. Maar 500 km op 16 kg CNG en nog eens 1000 km op benzine lijken me toch optimistische schattingen - gebruikers van het normale model hebben het over 5 l/100km en er zit een benzinetank in van ongeveer 45 liter. Dus maximaal 900 km op benzine en wschl nog wat minder. Niettemin een interessante combinatie! Alleen de kofferruimte wordt wel erg krap zo op de foto's te zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 18 oktober 2018 Delen Geplaatst: 18 oktober 2018 2 uren geleden, CH4 zei: Alleen de kofferruimte wordt wel erg krap zo op de foto's te zien. Als je in zo'n auto plaats tekort komt, ik verkoop trekhaken en aanhangwagens ! Dan kan ik ook nog iets verdienen ? (da's maar een grap). 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 19 oktober 2018 Delen Geplaatst: 19 oktober 2018 9 uren geleden, muscles zei: ik verkoop trekhaken en aanhangwagens Mogen die Toyota hybrides wel iets trekken ? Ik dacht het niet. Op hun site vind ik bij de technische gegevens niet direct het toegelaten aanhangwagengewicht terug. Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbob Geplaatst: 19 oktober 2018 Delen Geplaatst: 19 oktober 2018 5 uren geleden, Koen C zei: Mogen die Toyota hybrides wel iets trekken ? Ik dacht het niet. Op hun site vind ik bij de technische gegevens niet direct het toegelaten aanhangwagengewicht terug. Ja de rav4 4x4 hybride mag iets trekken. Dat zei de toyota-garagist. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivivke Geplaatst: 20 december 2018 Delen Geplaatst: 20 december 2018 Hoi, ik wilde dit nog eens even opentrekken. @MaxAGS hebben jullie al eens een cng of lpg installatie in een prius + ( of grand prius ook soms genoemd ) gestoken of over nagedacht? In onze zoektocht naar een degelijke 7 zitter, vrij milieuvriendelijk, kwamen we ook op deze prius + uit en we gaan er volgende week mee proefrijden. Deze mag ook niets trekken, maar mag wel een fietsendrager gebruiken . Als we deze in de toekomst kunnen voorzien van lpg of cng kunnen we van een mooie combo spreken ... . Het autosalon komt dichterbij en we willen zo goed mogelijk onze opties weten ... . gr, Ive 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MaxAGS Geplaatst: 22 januari 2019 Delen Geplaatst: 22 januari 2019 Op 20/12/2018 om 21:26, Ivivke zei: Hoi, ik wilde dit nog eens even opentrekken. @MaxAGS hebben jullie al eens een cng of lpg installatie in een prius + ( of grand prius ook soms genoemd ) gestoken of over nagedacht? In onze zoektocht naar een degelijke 7 zitter, vrij milieuvriendelijk, kwamen we ook op deze prius + uit en we gaan er volgende week mee proefrijden. Deze mag ook niets trekken, maar mag wel een fietsendrager gebruiken . Als we deze in de toekomst kunnen voorzien van lpg of cng kunnen we van een mooie combo spreken ... . Het autosalon komt dichterbij en we willen zo goed mogelijk onze opties weten ... . gr, Ive Ow wauw, sorry voor mijn late reactie. Ben een goede maand niet meer op het forum geweest. Wij hebben inderdaad al wel eens een Prius Plus op LPG geplaatst gehad, maar dit is alweer sinds 2014 geleden. Met vriendelijke groet, Max 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wimdc Geplaatst: 11 maart 2019 Delen Geplaatst: 11 maart 2019 https://autofans.be/rijtesten/stationcar/42681-rijtest-toyota-auris-hybrid-cng-2019 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sertitude Geplaatst: 20 augustus 2019 Delen Geplaatst: 20 augustus 2019 zou er zo al ene rondrijden in België intussen? ---- - Volvo V60 Bi fuel 2.0 213pk BJ2014 - meestal L-gas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen