Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
muscles

CNG rijder gespot 2.0

Recommended Posts

Vanmiddag om 13u05 deze witte Fiat Doblo van de gemeente Steenokkerzeel op de parking van Delhaize Melsbroek (Brucargo).

F5C523FF-972C-4ED7-B2E9-62F09390E991.jpeg

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Groengas ???

Dat is toch gas dat gewonnen wordt uit rioolslib, mestoverschot, etc ?

In België is er toch maar enkel "aardgas" ?

• Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Koen C zei:

Groengas ???

Dat is toch gas dat gewonnen wordt uit rioolslib, mestoverschot, etc ?

In België is er toch maar enkel "aardgas" ?

"Bedriegt den boer" noemen ze dat ! In België kan men op dit ogenblik nog geen groengas kopen !!!

• Hahaha 2
  • Verward 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze morgen in Hoboken op zeer korte tijd 2 extra cng's gespot aan tankstation TOTAL.

Eerst kleine fiat (weet type niet meer).

Vervolgens grote sprinter van Bubble transport (of zoiets), kerel legde zijn sprinter zelfs niet stil voor te tanken. Ben stiekem es gaan kijken hoeveel erin ging maar stond na lang tanken nog maar op 7 kg.

Viel bij mij wel op dat het daar zeer lang duurt voor deze de tank nog niet eens vol kreeg.

En blijkbaar bij de Sprinter ook. Hij is wel zeker 4x terug begonnen met tanken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, pluxy zei:

Vervolgens grote sprinter van Bubble transport (of zoiets), kerel legde zijn sprinter zelfs niet stil voor te tanken.

Ah ja : dat is tijdverlies een motor stilleggen...  😡

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vrijdag 6/7:

- om 16u15 een grijze VW Caddy gespot in de Zandstraat te Appels

- om 16u19 een geparkeerde Skoda Octavia Combi gespot op de Noordlaan te Dendermonde (met ruitvormige sticker)

Zaterdag 7/7:

- om 14u30 een blauwe Audi A5 gespot op de E40 richting Oostende, ter hoogte van Afsnee (zonder sticker)

- om 15u47 een zwarte VW Caddy gespot op de De Pannelaan in Adinkerke (met ruitvormige sticker)

- om 15u56 een witte VW Golf Variant gespot op de De Pannelaan in Adinkerke

Zondag 8/7:

- om 0u50 een Sandstorm Yellow VW Caddy gespot op de E17 richting Antwerpen, ter hoogte van afrit Lokeren/Dendermonde

FBDA06BB-69FB-4ECC-B595-E645D7FA21A1.jpeg

7E388855-85A0-47B2-80C8-DD2E019AE86C.jpeg

aangepast door DeNbEiRe_84
  • Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het zou interessant zijn dat men per gemeente kan raadplegen hoeveel aardgaswagens er aangekocht zijn.

Ik begin de stille indruk te krijgen ( en nu heb ik het even over een provincie; dat West-Vlaanderen wel eens de koploper is wat betreft CNG voertuigen?)

In ( gemeente ) Antwerpen zie ik er bitter weinig rijden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 8-7-2018 om 10:35, JoBé zei:

AJ AJ AJ, da's om problemen vragen hé. 🤣 

Ondanks dat Antwerpen de LEZ heeft ingevoerd stinkt het er naar urine in de files ( door de adblue van dieselvoertuigen, een mengsel van urine met gedistilleerd water ). Je moet je raampje eens openzetten in de waaslandtunnel ( konijnenpijp ) nadat je de tunnel uitkomt: een vieze piesgeur!

• Verward 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 8/7/2018 om 08:22, Lage Emissie Zone zei:

Het zou interessant zijn dat men per gemeente kan raadplegen hoeveel aardgaswagens er aangekocht zijn.

Ik begin de stille indruk te krijgen ( en nu heb ik het even over een provincie; dat West-Vlaanderen wel eens de koploper is wat betreft CNG voertuigen?)

Ik denk dat je Vlaams Brabant even vergeet.... Met alle Colruyt administratie en distributiecentra rijdt hier in de wijde omgeving een hele kudde aan cng-wagens rond. 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op ‎8‎/‎07‎/‎2018 om 08:22, Lage Emissie Zone zei:

Ik rij 6 km enkel naar mijn werk (soms met de wagen, en soms met de fiets), en ik kom dagelijks gemiddeld pakweg 5 cng voertuigen tegen als ik met de auto ben.  Daarom dat ik die hier niet meer zet.  Dit dus in het noorden van Antwerpen.

aangepast door stefanmiler
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, nonzerosumgame zei:

Net mijn Skoda Octavia Combi G-Tec gaan afhalen, nog even aan de Lidl in Sint Job in't Goor gestopt om een doosje eieren op te pikken, toen ik terug uit de winkel kwam had hij al een vriendje gevonden. 😁

photo5922401508094226226.jpg

2 lelijke CNG stickers die geen problemen op de keuring gaan opleveren ( ik heb het niet over de nummerplaat bedekkers ) .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Rond 17u30 op de Boudewijnlaan in Aalst 2 CNG wagens gespot:

- bruine Audi A4 Avant G-tron

- zilvergrijze Seat Ibiza TGI (met reflecterende ruitvormige sticker)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmiddag rond 12u40 deze Fiat Doblo van DCI gespot op de parking van het Administratief Centrum te Dendermonde.

F6F28096-F689-4DC3-B063-86B921A26B41.jpeg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Om 15u25 werd ik in Gentbrugge (richting Kortrijk) in de zone met trajectcontrole voorbijgestoken door een felgroene VW Caddy TGI.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Om 0u15 reed ik op de Oostendse Baan in Gistel, op de brug boven de E40, toen er een donkerblauwe of zwarte Golf Variant van de E40 kwam en voor mij invoegde. Officiële sticker rechts naast de nummerplaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen