Ga naar inhoud
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Singles Day 2018
sme35i

sme35i - Golf Variant golden bullet

Recommended Posts

Allee, tenminste toch iemand hier die een aardgasauto met een echte kleur gekozen heeft. Dat alleen al is 10 punten waard ;) :D

@sme35i Heb jij tevoren ook een Skoda Superb gehad?

• Vind ik leuk 1
  • Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeer mooie wagen . Welke kleur binnenbekleding heb je ? Zwart leder ? Ik heb dezelfde geconfigureerd met een Shetland Grey lederen interieur maar betwijfel of dit goed past bij die gele kleur.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 minuten geleden, muscles zei:
Allee, tenminste toch iemand hier die een aardgasauto met een echte kleur gekozen heeft. Dat alleen al is 10 punten waard [mention=812]sme35i[/mention] Heb jij tevoren ook een Skoda Superb gehad?

Ja idd vorige auto was een superb break. Even aanpassen als je die belachelijk grote ruimte gewoon bent maar ik zal/ hoop geen plaats gebrek te hebben met in de golf

@Brembos ja idd heb voor het zwarte "vienna" leder gekozen. Grijs durfde ik niet nemen aangezien de onderkant van je kunstof delen (dashboard etc) dan ook allemaal grijs zijn.

De binnenkant heb ik graag allemaal donker

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat hebt ge betaald voor die coating en wat is de garantie?

aangepast door muscles

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 27-2-2018 om 11:00, sme35i zei:

Dus niet door de "krasstraat" rijden.

Man, man ... Ik moet altijd lachen als ik dat verhaaltje hoor. In welke eeuw leven jullie? 
Klopt: geen enkele wasstraat kan je auto zo proper wassen als met de hand, maar ik vrees dat de mensen die zelf hun auto met 16 liter water wassen (en zo zijn er héél wat), véél meer "krassen" in hun vernislaag hebben zitten dat wie regelmatig naar een degelijke carwash gaat.
Persoonlijk denk ik dat je meer kans hebt om je mooie velgen te beschadigen dan je lak ... :/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, JoBé zei:
Man, man ... Ik moet altijd lachen als ik dat verhaaltje hoor. In welke eeuw leven jullie? 
Klopt: geen enkele wasstraat kan je auto zo proper wassen als met de hand, maar ik vrees dat de mensen die zelf hun auto met 16 liter water wassen (en zo zijn er héél wat), véél meer "krassen" in hun vernislaag hebben zitten dan wie regelmatig naar een degelijke carwash gaat.
Persoonlijk denk ik dat je meer kans hebt om je mooie velgen te beschadigen dan je lak ... 

Je bent duidelijk geen autoliefhebber?
Handwas ziet er bij mij als volgt uit=>

- Auto foamen en deze 10min zijn werk laten doen. (vuil, zand, zout weekt los en het dikke schuim neemt dit mee en druipt van de auto af) VB Monello snowfoam

- Wagen volledig afspoelen onder hoge druk, meeste vervuiling is al weg. (GEEN vuilfrees gebruiken)

- 1st was ik de velgen met een "deironizer" ph neutraal product aanbrengen en vliegroest/remstof kleurt paars. Met een zachte borstel het product rond werken over de hele velg of evt een aparte washandschoen gebruiken voor je velgen. (Afspoelen en je velgen zijn als nieuw.) VB carpro iron x

- Auto wassen met 2 emmer methode. (1 voor je shampoo en 1 om je handschoen uit te spoelen) bovenste gedeelte van de wagen tot halverwegen de deuren was je met een volledig synthetische washmit. (matige vervuiling) Alles onder de helft van de deur, achter en voorbumper was je met dikke wollen washmit. (Neemt meer vuil op, wel moeilijker in onderhoud) VB q2m smoothie/ q2m woolie/ 2 emmers(19L stuk)/ 2×grit guard/ dodo juice "born to be mild" shampoo

- Auto afspoelen

- Indien er geen keramische coating op je wagen is aangebracht de wagen nabehandelen met een water/ vuilafstotende laag. VB q2m bathe +/ wetcoat

- Auto nogmaals afspoelen.

- Auto afdrogen met degelijke droogdoek. (GEEN zeem!!!) VB q2m silk dryer

Dit is mijn defenitie van een handwas. Dus niet een emmer water met spons en dreft erin... Iedereen wast zijn auto zoals hij wil. De vb zijn de producten die ik gebruik en waar ik graag mee werk. (krijg hier geen geld voor xD)
Mijn auto's was ik wekelijks en op deze manier kan ik het aantal swirls(krasjes) meer dan halveren, en zeker met een quartz/ keramische coating erop.
Laat een nieuwe auto 6 maand door de beste carwash rijden of was je wagen 6 maand op de manier zoals hierboven beschreven en zet ze dan eens naast elkaar onder een puntlicht of de zon. Je zou/zal verschieten wat je te zien krijgt...
Maar goed dat is ieder z'n mening en ding. Ik begrijp dat niet iedereen 2u en meer de tijd heeft om zijn wagen te staan wassen.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden, Aardgasrijder zei:

Monello heb ik ook :D

Dat heb ik al gezien op de foto die je al gedeeld hebt B|:

large.IMG_20151228_134116.jpg.4c9f381463

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden, Aardgasrijder zei:
Monello heb ik ook 

Goed dik schuim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uren geleden, sme35i zei:

Je bent duidelijk geen autoliefhebber?
Handwas ziet er bij mij als volgt uit=>

- Auto foamen en deze 10min zijn werk laten doen. (vuil, zand, zout weekt los en het dikke schuim neemt dit mee en druipt van de auto af) VB Monello snowfoam

- Wagen volledig afspoelen onder hoge druk, meeste vervuiling is al weg
. (GEEN vuilfrees gebruiken)

- 1st was ik de velgen met een "deironizer" ph neutraal product aanbrengen en vliegroest/remstof kleurt paars. Met een zachte borstel het product rond werken over de hele velg of evt een aparte washandschoen gebruiken voor je velgen. (Afspoelen en je velgen zijn als nieuw.) VB carpro iron x

- Auto wassen met 2 emmer methode. (1 voor je shampoo en 1 om je handschoen uit te spoelen) bovenste gedeelte van de wagen tot halverwegen de deuren was je met een volledig synthetische washmit. (matige vervuiling) Alles onder de helft van de deur, achter en voorbumper was je met dikke wollen washmit. (Neemt meer vuil op, wel moeilijker in onderhoud) VB q2m smoothie/ q2m woolie/ 2 emmers(19L stuk)/ 2×grit guard/ dodo juice "born to be mild" shampoo

- Auto afspoelen

- Indien er geen keramische coating op je wagen is aangebracht de wagen nabehandelen met een water/ vuilafstotende laag. VB q2m bathe +/ wetcoat

- Auto nogmaals afspoelen.

- Auto afdrogen met degelijke droogdoek. (GEEN zeem!!!) VB q2m silk dryer

Dit is mijn defenitie van een handwas. Dus niet een emmer water met spons en dreft erin... Iedereen wast zijn auto zoals hij wil. De vb zijn de producten die ik gebruik en waar ik graag mee werk. (krijg hier geen geld voor xD)
Mijn auto's was ik wekelijks en op deze manier kan ik het aantal swirls(krasjes) meer dan halveren, en zeker met een quartz/ keramische coating erop.
Laat een nieuwe auto 6 maand door de beste carwash rijden of was je wagen 6 maand op de manier zoals hierboven beschreven en zet ze dan eens naast elkaar onder een puntlicht of de zon. Je zou/zal verschieten wat je te zien krijgt...
Maar goed dat is ieder z'n mening en ding. Ik begrijp dat niet iedereen 2u en meer de tijd heeft om zijn wagen te staan wassen.

ik denk dat iemand die effectief ooit een frees gebruikt heeft, dat ook maar 1 keer heeft gedaan. Ik denk niet dat dit bepaald vriendelijk is voor de lak, als die al wil blijven zitten....

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ietwat late reactie, maar prachtige wagen! Vind de kleur erg bijzonder (op een positieve manier;)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, Sammy zei:

Ietwat late reactie, maar prachtige wagen! Vind de kleur erg bijzonder (op een positieve manier;)

Ja, het is zoiets anders dan al die saaie kleuren van auto's die ik dagelijks zie.

Uitgezonderd dan de auto's van jongeren van vooraan in de twintig. Die hebben meestal een speciaal kleurke, en is gewoonlijk ook een car wrapping.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uren geleden, Sammy zei:

Vind de kleur erg bijzonder (op een positieve manier;)

Is ook speciaal. Vind ze zelfs niet lelijk, maar zou ze nooit kiezen: vrees dat ik er snel op uitgekeken zou zijn... 🤣 

• Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen