Ga naar inhoud
wout

Nieuwe leverproblemen A4 en A5 g-tron

Recommended Posts

33 minuten geleden, casio zei:

Afgelopen donderdag mijn wagen gaan halen 🙂 Super content.

Screen Shot 2018-06-16 at 14.35.43.jpg

Prachtige wagen! Veel plezier ermee!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog steeds aan het wachten op een A5 Sportback cng besteld in salonperiode.

De dealerinfo tot op heden was ondermaats en reactief (veel beloftes om me op de hoogte te houden maar nooit info van gekregen tenzij ik erom vroeg). Ook een keertje verkeerd geïnformeerd (hij zou geleverd worden met kleinere benzinetank maar gelukkig blijkt dat niet zo te zijn)

volgens de laatste info komt hij toe op 14/7... maar kan de dealer hem pas leveren na zijn vakantie, begin augustus.

Geduld is misschien een schone deugd, maar mijn vertrouwen in Audi en de dealer is hoedanook geschaad. 

• Triest 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 16/6/2018 om 14:38, casio zei:

Afgelopen donderdag mijn wagen gaan halen 🙂 Super content.

Screen Shot 2018-06-16 at 14.35.43.jpg

Mooie wagen, proficiat!!! Veel prettige kilometers met deze schoonheid!!!

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Cyberbob zei:

Mijn wagen werd vrijdagavond afgeleverd. Rijdt fantastisch die s-tronic. Verbruik ligt ook zeer laag rond de 4.5 kg/100km

Wel raar dat boordcomputer aangeeft dat je maar 290 km met volle tank cng kan rijden.

Hij is heel mooi in het rood 😍! Proficiat met de aankoop van je aardgas-Audi, en ik wens jou er veel geluk en veel rijplezier mee.

Het is hier op het forum al geregeld uitgelegd dat de aanduiding van de actieradius - in dit geval 290 km - berekend is op de laatste rit, ook als die rit waarschijnlijk zeer kort is geweest, verschillende korte ritten: uitgereden vanuit de fabriek naar parkeerplaats. Van parkeerplaats de trein op, enz.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn A5 gtron s tronic is geleverd begin mei. Heb er ondertussen al een paar 1000 km mee gedaan en ben er zeer tevreden van! Was het wachten meer dan waard. Zou geen andere keuze maken, moest ik opnieuw moeten kiezen, zelfs niet met de lange wachttijd. Motor is zeer stil en de 170pk zorgt voor de nodige vinnigheid. Verbruik ligt rond de 4kg als je rustig rijdt... CNG reikwijdte is dan ong. 360km.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden, wout zei:

Mijn A5 gtron s tronic is geleverd begin mei. Heb er ondertussen al een paar 1000 km mee gedaan en ben er zeer tevreden van! Was het wachten meer dan waard. Zou geen andere keuze maken, moest ik opnieuw moeten kiezen, zelfs niet met de lange wachttijd. Motor is zeer stil en de 170pk zorgt voor de nodige vinnigheid. Verbruik ligt rond de 4kg als je rustig rijdt... CNG reikwijdte is dan ong. 360km.

Cool 😃. Kan je ook een foto van je A5 nemen en hier plaatsen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
21 uren geleden, JoBé zei:

Zó jammer van die -in mijn ogen- afschuwelijk lelijke nummerplaten bij jullie 😒

Wie had die Q daar tussen gepleurd? 🤔 😎 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, JoBé zei:

Wie had die Q daar tussen gepleurd? 🤔 😎 

Ik in alle geval niet !

Want meestal verbeter ik dat. Ik heb die q daar ook tussen zien staan gisteren maar somtijds verbeter ik het niet.

• Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, muscles zei:

Ik in alle geval niet !

Graptjeeeuuuuuuuhhhhh 😋

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uren geleden, dcab zei:

De kleur van de nummerplaten went snel (vooral als je binnen de auto zit...). De kosten voor de nummerplaten (en wegenbelasting, etc) zijn een grotere probleem! 

Ben blij dat jij het niet zo erg vindt. Ik zou het een goede reden vinden om te verhuizen. 😋
Die andere die je aanhaalt trouwens ook, en vele noorderburen mèt mij ... blijkbaar 🤭 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen