Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder

RNS 510 look (made in China)

Recommended Posts

Voor wat het waard is: Dik tevreden!

Heb dit type ingebouwd, en na batterij leegloop issue, bedrading via contact laten lopen en niet de canbus  (via de canbus blijft pulsen wat batterij leegtrekt)

Recent rearview camera (in kentekenverlichting) aangesloten met een relais ertussen, (anders heb je bij een draaiende motor geen beeld meer) en werkt allemaal als een trein.

Zijn wel kleine "weetjes" dingen waar je rekening mee moet houden. Goed uitzoeken voordat je aan de bedrading gaat knippen, wat in veel gevallen niet nodig is.

Het is plug&play op mijn VW (Caddy-2011) schakelt automatisch naar camera in achteruit. en dynamisch rijweg weergave  

Ook beeld is goed (geen spiegelbeeld), dus links uit beeld is links passeren 

Canbus Gateway voor oudere types vervangen, v.a. 2010 zou het gewoon moeten werken en is het een bedrading dingetje of is updaten een mogelijkheid ipv vervangen

Voor wat betreft de (DAB/radio) antenne via Aliexpress een 2naar1 connector besteld, zodat de beide kabels aangesloten kunnen worden op de enkele van de radio.

Navigatie is wat bewerkelijk (als je Garmin hebt gehad) maar is verder prima ding. Kunt ook zelf op scherm een punt aantikken, en dan daarheen navigeren.

Verder is een film voor onderweg een geinig ding voor je passagier, geluid via de speakers is een leuke ervaring, net homecinema:D

• Vind ik leuk 1

Ik heb dit probleem niet meer gehad sinds die enkele keren dat mijn batterij leegliep in de beginmaanden.

In mijn geval heb ik niets speciaal moeten ondernemen.

@Spike3951 heb jij al een manier gevonden om de kaarten te updaten? Ik weet niet welke versie van igo ik dien te downloaden.

Beheerder van Aardgasrijder.be
Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 170.000 km  and counting