Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Tweedehandswaarde Golf Variant TGI

Brembos

Aanbevolen berichten

Iemand een idee wat de tweedehandswaarde is van een goed uitgeruste Golf Variant 1.4 TGI Highline 6v met Xenon licht/dynamic light assist , inklapbare trekhaak , Discover Media , half leder ergo active zetels met 56.000 km op de teller ? De wagen is van 01/2015 en heeft dus nog 1 jaar fabrieksgarantie. Iemand een idee op welke site je een richtprijs kan vinden ? Ik overweeg om gebruik te maken van  de huidige uitstekende condities op de TGI en hem in te wisselen voor één met DSG;

Link naar reactie
Delen op andere sites

op mobile.de staan een paar highline Golf Variant TGIs van 2015, prijs vanaf 17000, 2dehandsverkoop maar via garage (garantieperiode).

het lijkt mij logisch dat je voor je wagen, 1000 eur minder mag vragen als de laagste garage-prof. vraagprijs.

Dit heb ik ook gedaan voor mijn vorige wagen maar die heb ik kunnen verkopen voor 500 eur minder als mijn vraagprijs.

VW GOLF VARIANT 1.4 TGI  HIGHLINE LIMESTONE-GREY 7/2016

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, niko zei:

op de site van vonderforst http://www.neuwagenkauf.com/

staat de golf variant highline tgi dsg vanaf 23950, is het prijsverschil tss een DE EU wagen en in BE verkocht VW zo klein geworden ?

Komt dat niet door de huidige actie dat je een Golf TGI aan de prijs van een Golf op benzine kan kopen?

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door die actie gaat er bijna 4.000 euro extra af en is er geen voordeel meer. Bovendien zijn de actiepakketten in België gunstiger samengesteld momenteel zodat VDF al bij al 1.000 euro duurder uitkomt. Ik had ook gedacht aan een minimumverkoopprijs van 16.000 euro.

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...