Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Dats 24 Overijse

kristiaan

Aanbevolen berichten

Ben vandaag met lege (CNG) tank(s!), op mijn terugweg, bij Dats Overijse gaan tanken. Een plaats waar ik al eerder ooit eens getankt heb, en groot was mijn verbazing dat ik maar 13.59 kg kreeg, (in mijn lege tanks)!!

Ik tracht er mij niet meer te druk om te maken en had zoiets van ; goed we zien wel, ik geraak er in ieder geval wel mee thuis...

Ten eerste had ik niet verwacht dat mijn dashboard een volle tank zou aangeven, en toch was dit het geval, maar op de koop toe ging mijn eerste blokje uit op 49 km, wat een vrij normale waarde is voor een volle tank (in mijn geval!).

Doch blijf ik me afvragen; heb ik nu goedkoop getankt (door een storing aan de pomp), of is er WEER wat mis aan mijne wagen....

Doblo één jaar oud: 33.000 km waarvan 10.000 km op benzine vanwege een steeds wederkerend defect!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop ook op "goedkoop getankt".:ph34r:

En wat je effectief krijgt; wel ja daar hebben we het raden naar!

Heb vroeger met stookolie gereden (bedeling!) en daar klopte het alvast niet! :/

Doblo één jaar oud: 33.000 km waarvan 10.000 km op benzine vanwege een steeds wederkerend defect!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 11 maanden later...

Om het topic nieuw leven in te blazen: 

Gisteren in Overijse getankt toen we terugkwamen van de ardennen, gezien daar bijna geen CNG te vinden is tegen de grens Frankrijk enkele dagen op benzine gereden.

Het 'CNG' station  staat daar apart van alle anderen, waardoor je dus onmiddellijk plaats hebt en niet moet aanschuiven tussen de andere auto's!

Gezien ik 95% van de tijd in Geel tank is het altijd afwachten, aanschuiven of ertussen manoeuvreren gezien CNG daar tussen de andere staat..

Waren ze allemaal maar zo gebouwd ?.

1qfof8.png

Foto google maps - 2018

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...