paulDS Geplaatst: 20 november 2018 Delen Geplaatst: 20 november 2018 OK, maar Ssangyong is toch coöperatief in dat geval ! Hopelijk leidt het tot een effectieve oplossing. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 20 november 2018 Delen Geplaatst: 20 november 2018 Toch maar een slechte service tijdens de wettelijke garantieperiode : een klant 2 weken zonder auto zetten zonder enige financiele tegemoetkoming... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 20 november 2018 Delen Geplaatst: 20 november 2018 2 uren geleden, Brembos zei: Toch maar een slechte service tijdens de wettelijke garantieperiode : een klant 2 weken zonder auto zetten zonder enige financiele tegemoetkoming... Hij/Zij kan daarvoor nog altijd Test-Aankoop inschakelen. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stefaan m Geplaatst: 21 november 2018 Delen Geplaatst: 21 november 2018 verbaast dat je geen vervangwagen zou krijgen. Wij hebben weken met een vervangwagen rondgereden toen onze wagen het begaf tijdens de wachtperiode op de XLV, eerst van garage en daarna toen we op vakantie vertrokken 2 weken met Tivoli diesel naar Spanje, alles gratis. Ik heb een afspraak volgende week bij Van Meenen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht stefaan m Geplaatst: 28 november 2018 Populair bericht Delen Geplaatst: 28 november 2018 Er is altijd licht aan het eind van de tunnel ? !!! Vandaag 6 lonende uren doorgebracht bij Van Meenen, chapeau voor het geduld en de inzet aldaar. Na wat bijsturen, proefritten en een call met de Poolse leverancier zijn we eruit. De Polen hebben tijdens de testrit via pc de voorontsteking uitgeschakeld en weg was het probleem. Geen schokken meer !! Zelfs bij slechts 1200 rpm in de 3de versnelling gaat hij zonder schokken vooruit. 5 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 28 november 2018 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2018 @stefaan m bedankt voor de update. Ik hoop dat je verlost bent van dit probleem. Het was dus een 'klein' iets, iets softwarematigs in feite. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stefaan m Geplaatst: 29 november 2018 Delen Geplaatst: 29 november 2018 Ik ga nog wel een schrijven richten aan Ssangyong en gans onze lijdensweg uit de doeken doen, vanaf aankoop en de loze beloften (leugens) door garage, de weinige support en belangstelling van de problemen in de garage. Verkoper niet meer gehoord..van de directie geen kick..de enige die zich het probleem heeft aangetroken was de hoofdmecanieker. Zelf telkens naar Eeklo gereden om met Van Meenen naar een oplossing te zoeken. Toch een besparing qua tijd en financieën voor hun (garage), ik hoef dat niet te doen maar een merci is blijkbaar teveel ! De enige positieve kant aan het verhaal is de inspanning en support van Van Meenen, dit mag zeker gezegd (en verder gezegd) worden. In mei de wagen besteld en nu 6 maand en 5000 km verder eindelijk en hopelijk voorgoed opgelost ! 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Hendrik Decort Geplaatst: 10 december 2018 Populair bericht Delen Geplaatst: 10 december 2018 Na mijn voertuig een week te zijn getest op CNG werd er uiteindelijk een nieuwe bekabeling geplaatst en een nieuwe boordcomputer, het schokken is daarmee opgelost. Heb een commerciële geste gevraagd aan Ssangyong België en die ook gekregen. 50 % korting op een volledige set winterbanden gekregen. Hopelijk zaak opgelost ! 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stefaan m Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 Blij voor je dat het is opgelost, het is aangenaam rijden nu !! ? . ik heb wel een bedenking / vaststelling namelijk dat er bij jouw en mijn voertuig gekozen word voor een totaal andere oplossing. Nochthans beide voertuigen via zelfde toeleverancier geassembleerd..mja hoofdzaak is dat het in orde is. Ik wacht voorlopig nog op nieuws van SsangYong. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hendrik Decort Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 stefaan wil je mij nog eens mailen want ik ben al u gegevens kwijt ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 Hendrik heeft er wel korting aan over gehouden. Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht muscles Geplaatst: 13 december 2018 Populair bericht Delen Geplaatst: 13 december 2018 DATS 24 heeft een SsangYong XLV op CNG gebruikt voor zijn foto van het artikel Tank nu ook CNG in Seraing van 11 december jl. 4 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivivke Geplaatst: 13 april 2019 Delen Geplaatst: 13 april 2019 Korte test ....https://gocar.be/nl/autonieuws/auto-test/ssangyong-xlv-cng-alternatief gr, Ive Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pitpoint_BE Geplaatst: 15 april 2019 Delen Geplaatst: 15 april 2019 SsangYong is een van de weinige autofabrikanten die een SUV op aardgas verkoopt. Die XLV CNG combineert ruimte met een hippe vormgeving en beschikt uiteraard over een schonere motor. Een nieuwe SUV op CNG die niet alleen groot is maar ook goed voor je budget? Beter dan deze XLV zal je niet vinden… https://gocar.be/nl/autonieuws/auto-test/ssangyong-xlv-cng-alternatief --- PitPoint clean fuels Driven by nature, human nature. www.pitpoint.be --- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 15 april 2019 Delen Geplaatst: 15 april 2019 3 uren geleden, Pitpoint_BE zei: SsangYong is een van de weinige autofabrikanten die een SUV op aardgas verkoopt. Die XLV CNG combineert ruimte met een hippe vormgeving en beschikt uiteraard over een schonere motor. Een nieuwe SUV op CNG die niet alleen groot is maar ook goed voor je budget? Beter dan deze XLV zal je niet vinden… https://gocar.be/nl/autonieuws/auto-test/ssangyong-xlv-cng-alternatief De CO2-uitstoot is echter aan de hoge kant: 169 g/100 km Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pitpoint_BE Geplaatst: 15 april 2019 Delen Geplaatst: 15 april 2019 3 minuten geleden, muscles zei: De CO2-uitstoot is echter aan de hoge kant: 169 g/100 km Als ik me niet vergis is hij gewoon gehomologeerd als benzine-auto. 1 --- PitPoint clean fuels Driven by nature, human nature. www.pitpoint.be --- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen