Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

SsangYong XLV CNG

Aardgasrijder

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Brembos zei:

Toch maar een slechte service tijdens de wettelijke garantieperiode : een klant 2 weken zonder auto zetten zonder enige financiele tegemoetkoming...

Hij/Zij kan daarvoor nog altijd Test-Aankoop inschakelen.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

verbaast dat je geen vervangwagen zou krijgen. Wij hebben weken met een vervangwagen rondgereden toen onze wagen het begaf tijdens de wachtperiode op de XLV, eerst van garage en daarna toen we op vakantie vertrokken 2 weken met Tivoli diesel naar Spanje, alles gratis. Ik heb een afspraak volgende week bij Van Meenen.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@stefaan m bedankt voor de update.

Ik hoop dat je verlost bent van dit probleem. Het was dus een 'klein' iets, iets softwarematigs in feite.

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga nog wel een schrijven richten aan Ssangyong en gans onze lijdensweg uit de doeken doen, vanaf aankoop en de loze beloften (leugens) door garage, de weinige support en belangstelling van de problemen in de garage. Verkoper niet meer gehoord..van de directie geen kick..de enige die zich het probleem heeft aangetroken was de hoofdmecanieker.

Zelf telkens naar Eeklo gereden om met Van Meenen naar een oplossing te zoeken. Toch een besparing qua tijd en financieën voor hun (garage), ik hoef dat niet te doen maar een merci is blijkbaar teveel ! 

De enige positieve kant aan het verhaal is de inspanning en support van Van Meenen, dit mag zeker gezegd (en verder gezegd) worden.

In mei de wagen besteld en nu 6 maand en 5000 km verder eindelijk en hopelijk voorgoed opgelost !

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Blij voor je dat het is opgelost, het is aangenaam rijden nu !! ? . ik heb wel een bedenking / vaststelling namelijk dat er bij jouw en mijn voertuig gekozen word voor een totaal andere oplossing. Nochthans beide voertuigen via zelfde toeleverancier geassembleerd..mja hoofdzaak is dat het in orde is. Ik wacht voorlopig nog op nieuws van SsangYong.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 maanden later...

SsangYong is een van de weinige autofabrikanten die een SUV op aardgas verkoopt. Die XLV CNG combineert ruimte met een hippe vormgeving en beschikt uiteraard over een schonere motor.

Een nieuwe SUV op CNG die niet alleen groot is maar ook goed voor je budget? Beter dan deze XLV zal je niet vinden…

https://gocar.be/nl/autonieuws/auto-test/ssangyong-xlv-cng-alternatief

---

PitPoint clean fuels

Driven by nature, human nature.

www.pitpoint.be

---

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Pitpoint_BE zei:

SsangYong is een van de weinige autofabrikanten die een SUV op aardgas verkoopt. Die XLV CNG combineert ruimte met een hippe vormgeving en beschikt uiteraard over een schonere motor.

Een nieuwe SUV op CNG die niet alleen groot is maar ook goed voor je budget? Beter dan deze XLV zal je niet vinden…

https://gocar.be/nl/autonieuws/auto-test/ssangyong-xlv-cng-alternatief

De CO2-uitstoot is echter aan de hoge kant: 169 g/100 km

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...