Log in om dit te volgen  
pluxy

CNG Kempen

Recommended Posts

12 uren geleden, pluxy zei:

Xtra topic voor de Kempenaars.

Waar kennis?

Ik wil hier gerust de kaart van de CNG-tankstations plaatsen in de Belgische Kempen (OpenStreetMap).

Op de Wikipedia-pagina zie ik dat de Kempen beginnen aan de westkant bij Brasschaat. Kapellen zit er zelfs ook bij maar daar is nog geen CNG-tankstation.

Van west naar oost (of van links naar rechts):

• GreenPoint Supplies, Brasschaat
  • DATS 24, Brecht
  • DATS 24, Schoten
  • Q8, Schoten
  • Esso Express, Wommelgem
  • DATS 24, Lier
  • Lukoil, Zoersel
  • DATS 24, Westmalle
  • Esso Express, Turnhout
  • Q8 Easy, Turnhout
  • DATS 24, Geel
  • DATS 24, Beringen
  • DATS 24, Heusden-Zolder
  • Q8, Houthalen
  • BRUNO, Genk-Noord
  • DATS 24, Bree
  • DATS 24, Maasmechelen

Ik verwijs dan ook nog naar mijn opmerking in het volgende topic voor wat betreft de Kempen:

en dan heb je ook nog het topic: Waar wil jij dat er een CNG-tankstation komt?

CNG-in-Kempen-2018-01-28ste.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat TS misschien eerder vraagt waar in de Kempen men kennis heeft van CNG-wagens met betrekking tot onderhoud en dergelijk, of zo begrijp ik in alle geval eerder beknopte vraag. :ph34r:

Dit is namelijk ook iets wat ik zelf nog moet uitzoeken voor de regio rond Brussel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden, Vaalman zei:

Ik denk dat TS misschien eerder vraagt waar in de Kempen men kennis heeft van CNG-wagens met betrekking tot onderhoud en dergelijk, of zo begrijp ik in alle geval eerder beknopte vraag. :ph34r:

Dit is namelijk ook iets wat ik zelf nog moet uitzoeken voor de regio rond Brussel.

Ja, inderdaad. Ik moet toegeven dat ik vergeten te kijken ben in welke categorie dit bericht gepost is :$

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het onderhoud van je CNG-wagen is grotendeels hetzelfde als bij een benzinewagen. Het enige verschil wat ik tot nu toe weet, zijn de bougies. Die zijn totaal anders. Dat heb ik zelf gezien toen die bij mijn Octavia vervangen werden.

Je moet dus een garagist zoeken en vinden die de aanduiding van je onderhoudsbeurten in je boordcomputer kan verwijderen als ie de onderhoudsbeurt uitgevoerd heeft en die weet welke bougies hij moet steken. Ik geloof dat mijn garagist dit bij 120.000 km gedaan heeft.

Ik heb elders reeds gesproken van Qualitygarage. Ik ben er zelf nog niet geweest maar ik heb er voor de rest ook geen enkele band mee. Daarnaast heb je nog 1,2,3 AutoService.

spark-plug-32083_640.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad, vraag was eigenlijk welke garages hiermee ervaring hebben.

Vraag was misschien wat kort.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Log in om dit te volgen