Ga naar inhoud
Bramvda

Aankoop Skoda Octavia G-tec

Recommended Posts

@wakodream Dat verbruik dat gaat nog verder zakken. 

Ik heb al 449 km gehaald, van volle gastank tot volledig leeg (H-gas). Dit was gemengd gebruik. Ik bedoel soms airco, met aanhangwagen naar containerpark geweest.

Fiets op fietsdrager, enz..... Ik heb nu in totaal er 3200 km op staan☺️.

Wel heb ik gemerkt dat je eens boven de 110km/uur gaat het verbruik veel toeneemt.😏

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik nog even kwijt wil. Mijn laagste verbruik tot nu toe heb ik gehad van tankstation dats in Bree naar Beringen.

Motor was dus warm, baan 70 km/uur, geen airco gebruikt tijdens die rit. Kwam volgens BC op 2.9 kilo/100 km.☺️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Yep, zoals je schrijft ... 

9 minuten geleden, Lucky zei:

... volgens BC ☺️

😉

• Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
59 minuten geleden, Lucky zei:

Wat ik nog even kwijt wil. Mijn laagste verbruik tot nu toe heb ik gehad van tankstation dats in Bree naar Beringen.

Motor was dus warm, baan 70km/uur, geen airco gebuikt tijdens die rit. Kwam volgens BC op 2.9 kilo/100km.☺️

op BC heb ik ooit 2.4 kg gehaald op een rit van 20 km met vrij continue snelheid.
Dat was echt een unicum en heb ik sindsdien nooit meer gehaald

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb een kilometer of 400 gebold waarvan ongeveer de helft autosnelweg en het gemiddelde verbruik is 4,1 kg !

Daar kan ik absoluut mee leven !

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar zal ik deze week nooit aan geraken. Auto volledig vol geladen, dakkoffer + airco richting zuiden. Ik zal blij zijn als ik met 5kg toe kom!

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 minuten geleden, Puren zei:

Daar zal ik deze week nooit aan geraken. Auto volledig vol geladen, dakkoffer + airco richting zuiden. Ik zal blij zijn als ik met 5kg toe kom!

Ik heb 2 jaar geleden een trip naar Slovenië gedaan en daar zat mijn verbruik met dakkoffer van 500 liter en zwaardere belading toch ook rond de 4 kg 😚 Wel allemaal H-gas.

Wel nagenoeg allemaal snelwegkilometers tot Slovenië met her en der wat wegenwerken.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Puren zei:

met 5 kg naar het zuiden, dat zou wat zijn ! 😄

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen