Aardgasrijder.be wordt gesponsord door Mefirst! Betaal jij ook te veel voor je autoverzekering? Vergelijk nu online de beste autoverzekering via Mefirst.be: de vergelijkingssite voor verzekeringen
muscles

CNG rijder gespot 2.0

Recommended Posts

Dat is ook in die andere richting, behalve op 2-3 plaatsen, waarvan ik een bordje heb gemist.

Deze ochtend wederom de Caddy van Bakkerij Baeten gespot, nu regio Genk. (ze hebben daar ook een vestiging).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

gisteren avond stond een caddy tgi, grijs of zilver, op de parking van Fitopia in edegem, met 'lelijk' sticker.

aangepast door niko

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

gisteren achter de politie van de zone Carma gereden in hun Fiat, viel me op dat ze een sticker van het huis hebben en niet de lelijke versie met kader, ongeacht dat de wagen zelf ook wit is (zonder de blauwe strepen mee te rekenen, en het fluogele gedeelte)

Vandaag op de zuiderring in Genk in de buurt van een Ypsilon gereden, kleur was wit-beige achtig.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze middag rond 12u15 een rode Fiat 500L gespot aan het kruispunt N41 (vanuit Hamme) met de Mechelsesteenweg te Dendermonde. Zat slecht qua tegenlicht, maar toch een foto kunnen maken...

2672A5CB-FE6A-4C1F-B891-7934E55CDDAE.jpeg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 minuten geleden, Aardgasrijder zei:

Die sticker komt me heel bekend voor :D

Er is iemand met een Fiat 500L in het rood hier op het forum.

@Danny268 ben jij dit geweest? :ph34r:

Vergeleken met de profielfoto van Danny zijn het andere velgen op deze 500L.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, DeNbEiRe_84 zei:

Vergeleken met de profielfoto van Danny zijn het andere velgen op deze 500L.

't Zijn misschien zijn winterbanden op chique velgen ? :D

• Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanavond ± 21:30 bij 't tanken in Hoboken (Total), ikke pomp 11 en deze aan pomp 10: 
- vlak na mij toegekomen, een blauwe Fiat Panda met reglementaire ugly sticker. Babbeltje gedaan met de man, bedrijfswagen van "AFC, division of ADPO" en ze hebben volgens hem 100 gazzers aangekocht. Was tevreden van zijn auto en rijdt beroepshalve met vrachtwagen, ook op aardgas. We hadden het ook even over het feit dat hij manueel kan overschakelen naar benzine en ikke niet. Hij beweerde dat het bij z'n vrachtwagen ook kan, maar niet langer dan 2 dagen (rijden op benzine). 

- Bij m'n vertrek kwam een grijze VW Caddy Maxi toe, ook reglementaire ugly sticker achteraan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uren geleden, JoBé zei:

We hadden het ook even over het feit dat hij manueel kan overschakelen naar benzine en ikke niet.

Jaloers ?  :D  (vraagt / zegt de Fiat-derivaat rijder)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Koen C zei:

Jaloers ?  :D  (vraagt / zegt de Fiat-derivaat rijder)

Neen hoor, waarom zou ik, want 't is wel de bedoeling om zo veel mogelijk op gas te rijden. Ik weet al niet meer hoe we daar op kwamen. Het is gewoon een verschilpuntje met VAG-wagens en enige waar ik het zou voor gebruiken is om bewust even op benzine te rijden. (Destijds met LPG zou dat goed voor motor geweest zijn, geen idee of dat met aardgas ook is maar 't zal zeker geen kwaad doen).
Nu ben ik dus verplicht om m'n gas volledig op te rijden om even dat te kunnen doen. That's all ... :)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, JoBé zei:

Neen hoor, waarom zou ik, want 't is wel de bedoeling om zo veel mogelijk op gas te rijden.

Mijn VW dealer zei om daar mee op te passen en soms ook eens een tank benzine leeg te rijden. Er was bij VAG al geweten dat als je zo goed als alleen op CNG zou rijden er rond 60-70.000 km problemen zouden kunnen opduiken. Was iets met smering van de onderdelen ofzo...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden, DeNbEiRe_84 zei:

Mijn VW dealer zei om daar mee op te passen en soms ook eens een tank benzine leeg te rijden. 

Wat ik dus óók schrijf : 

1 uur geleden, JoBé zei:

Neen hoor, waarom zou ik, want 't is wel de bedoeling om zo veel mogelijk op gas te rijden.
.../... enige waar ik het zou voor gebruiken is om bewust even op benzine te rijden. (Destijds met LPG zou dat goed voor motor geweest zijn, geen idee of dat met aardgas ook is maar 't zal zeker geen kwaad doen). 

Al moet ik toegeven dat het nu al even geleden is dat ik nog vol (benzine) tankte ... B|

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, JoBé zei:

Al moet ik toegeven dat het nu al even geleden is dat ik nog vol (benzine) tankte ... B|

Meteen werk van gemaakt, bijgevuld voor een 400-tal km. :D

• Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen