Ga naar inhoud
Aardgasrijder.be wordt gesponsord door Mefirst! Betaal jij ook te veel voor je autoverzekering? Vergelijk nu online de beste autoverzekering via Mefirst.be: de vergelijkingssite voor verzekeringen
muscles

CNG rijder gespot 2.0

Recommended Posts

Eergisteren een grijs-metallic Polo TGI met recente nummerplaat (1-UM) aan het station van Heverlee. Met officiële sticker op de koffer (dewelke echt sloeg als een tang op een varken, maar ja, waar anders kun je die rechthoek kwijt op die auto).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden, MrFingers zei:

maar ja, waar anders kun je die rechthoek kwijt op die auto).

Op de achterruit !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Rond 16u45 twee CNG’s gespot op 1 minuut tijd. Een grijze Octavi Combi sloeg van de Mechelsesteenweg af naar de Kroonveldlaan in Dendermonde. Op de Kroonveldlaan zelf stond een petroleumkleurige Caddy geparkeerd ter hoogte van AZ Sint-Blasius.

3DC00099-74C1-43A0-BCB1-6FC54666B7FD.jpeg

F6797A58-DB28-4100-85FB-2714BD4DF4D7.jpeg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zondag 08/10  11u30 Koningin Astridlaan richting Neeroeteren.
Wagen draaide af bij Raedschelders

Point Blur_Oct092018_004458.jpg

Gespot aan Aquadroom Maaseik, enkele weken geleden.
Sticker van Drivesystems, de gewone Skoda Octavia Berline in prachtig blauwe kleur.

1077238488_PointBlur_Oct082018_202122.jpg

Gespot te Maaseik, deze wagen spot ik regelmatig op diverse locaties.
Wagen met huissticker, tevens een berline Skoda Octavia.

Point Blur_Oct082018_202046.jpg

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

16.30 uur, E19 Brx -> A'pen, ter hoogte van Mechelen Noord : witte Fiat Doblo bestelwagen.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

gespot in het wild   => de forumsticker

fiat qubo blauw in zandhoven  gemeentehuis. foto nog bewerken

Point Blur_Oct112018_201043.jpg

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 minuten geleden, Lange_666 zei:

Weinig aan bewerkt, met naam en toenaam gepost (nrplaat is volledig zichtbaar). Kan dat zomaar?

Pluxy had me al gemaild. Ik heb de foto aangepast ☺

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
23 minuten geleden, Lange_666 zei:

Weinig aan bewerkt, met naam en toenaam gepost (nrplaat is volledig zichtbaar). Kan dat zomaar?

@Lange_666Had bewerkte en onbewerkt foto en te laat gezien. Sorry aan de eigenaar van de auto. Aardgasrijder spoedig aangepast.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisterenochtend in de straat een witte Caddy van de Stad Leuven, met de officiële sticker (dat valt niet zo op op een wit busje natuurlijk).

• Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Donderdag om 17.20 uur, rond punt Liersesteenweg / G Van der Lindenlaan in 2570 Duffel : witte Fiat 500 L van de CM.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

1) Gisterenavond om 20u10 aan de Dats24 in Tongeren: een donkerblauwe Audi A3 G-Tron, echter zonder sticker en zelfs zonder de aanduiding G-Tron (alleszins op de achterkant). De chauffeur was blijkbaar ongeduldig. Hij stond eerst achter mij te wachten om dan na een tijd naar de CNG-pomp aan de andere kant te rijden.

2) Vandaag langs de Commissaris Neyskenslaan in Diest ook een blauwe wagen, dit keer een VW Golf Variant, van het bedrijf Nitro, ik dacht met officiële sticker. Het was in elk geval een CNG-sticker.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmorgen om 8u45 spotte ik op de Waterloolaan in Brussel (ter hoogte van de Hallepoort) deze mooie Skoda Octavia Combi met een mooie sticker.

3BBBAB8D-CF08-4BF0-9778-2B302043EC5A.jpeg

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

16.40 uur, E19 ter hoogte van de Craeybeckxtunnel (richting Ring A'pen) : grijze Audi A3.

aangepast door Koen C
  • Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo rond 08.00 uur : een blauwe Audi A3, mee in de file op de E19 naar Brx, ter hoogte van Vilvoorde.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Om 11u20: een zwarte VW Golf Variant met lelijke sticker rechts van de nummerplaat, geparkeerd langs de Maastrichtersteenweg in Tongeren, ongeveer ter hoogte van huisnummer 70.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen