Ga naar inhoud
Aardgasrijder.be wordt gesponsord door Mefirst! Betaal jij ook te veel voor je autoverzekering? Vergelijk nu online de beste autoverzekering via Mefirst.be: de vergelijkingssite voor verzekeringen
muscles

CNG rijder gespot 2.0

Recommended Posts

Gisteren rond 16.45u een witte opel zafira op de spoorweglei in sint katelijne waver.

Chauffeur was wel verrast dat ik zo snel naderde met mijne speedpedelec 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  1. Vandaag rond 11u30 een lichtgrijze Fiat Fiorino gezien in Alken. Die had de officiële sticker, mooie versie (met mooier lettertype, ook wel font genoemd in het Engels) links boven de nummerplaat.
  2. Vandaag om 16 uur een donkere Opel Zafira (nieuw model) zien staan bij Bruno in Genk-Noord. Hij was CNG aan het tanken. Ik denk dat de kleur van de wagen zeer donker bordeaux was en hij had helemaal geen sticker 😲. Ik vroeg aan de chauffeur: Geen sticker? Hij antwoordde: "Op mijn nieuwe wagen komt geen sticker!" Ik heb nog een hele tijd met hem gesproken. Hij had zijn Zafira laten chippen en die had nu 200 pk 😮😉. Daar kom hij heel vlot mee in het verkeer rijden, en op de autostrade ging dat ook heel goed. En hij verbruikt dan nog eens minder.
  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze voormiddag rond 11u20 kruiste ik op de N41 tussen Dendermonde en Hamme een knappe “kurkuma” VW Golf Variant 😘

En gisteravond rond 18u spotte ik de Octavia Combi van @deverhelst op de Noordlaan (ik vermoed op bezoek bij zijn voornaamgenoot?) 😋

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb veel CNG-wagens gezien de afgelopen dagen. Helaas geen schriftje bij de hand om te noteren, want mijn madam wordt er nogal gek van als ik dat in mijn gsm noteer om te melden op het forum.

Enkele dagen aan de kust geweest in Oostduinkerke en Nieuwpoort, een 6-tal wagens gezien indiverse kleuren, 4 X Skoda Octavia, 3 keer zwart en 1 keer donkerblauw.
Allen met de officiële sticker en eentje zonder.
1 VW Golf Variant in silvergrey met huissticker.

1  Audi A3 zwart met BE-sticker.

Zonet op de E314 ter hoogte van de wegenwerken in Lummen een VW Caddy donkerbruin met officiële fluo sticker.

As ter hoogte van de rotonde bij Chopin een Fiat Qubo wit met huissticker.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmorgen rond 7.30 u in de stationsstraat in Mechelen een Blauwe Golf variant TGI met officiële sticker

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Rond 07.30, E19 richting Brussel, ter hoogte van afrit Mechelen-Zuid : blauw-grijze Skoda Octavia Combi.

Rond dezelfde tijd op de E19 : vaalrode Seat Break.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Koen C zei:

Rond 07.30, E19 richting Brussel, ter hoogte van afrit Mechelen-Zuid : blauw-grijze Skoda Octavia Combi.

Rond dezelfde tijd op de E19 : vaalrode Seat Break.

Seat Break? Seat Leon ST is de correcte naam 😉😄

En vaalrood? Ferrarirood zal je bedoelen. Of het moet zijn dat de eigenaar car wrapping heeft laten doen, of zelf gedaan heeft.

SEAT_Leon_ST.png

SEAT_Leon_ST_CNG.png

• Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Rond 18u45 vanavond een Opel Combo (tamelijk nieuw model) met opschrift "rijdt op aardgas" gezien langs de Sint-Truidersteenweg in Hoepertingen, Borgloon. Op de zijkant stond Aquarella.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 17/9/2018 om 15:00, muscles zei:

Seat Break? Seat Leon ST is de correcte naam

:)  Wees al blij dat ik tegenwoordig Octavia Combi schrijf... :P

En vaalrood?

Nee, zo'n fel rood als op de 'foto' was het niet.

Misschien was de auto vuil of stoffig ?

Ferrarirood zal je bedoelen.

Hetwelke ?

- Rosso Corsa (het originele officiële “Ferrari-rood”)

- Rosso Scuderia (het huidige officiële “Ferrari-rood”)

- het bijna oranje Rosso Dino

- het bordeaux Rosso Fiorano

:)

https://www.vroom.be/nl/nieuws/waarom-het-ferrari-rood-eigenlijk-niet-meer-bestaat-20604

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

08.00 uur, Woluwelaan, 1830 Machelen : grote Fiat Ducato voor personenvervoer van (school) GISO Machelen.

CNG-sticker : donkergroene ruit.

aangepast door Koen C
  • Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Koen C zei:

Hetwelke ?

- Rosso Corsa (het originele officiële “Ferrari-rood”)

- Rosso Scuderia (het huidige officiële “Ferrari-rood”)

- het bijna oranje Rosso Dino

- het bordeaux Rosso Fiorano

:)

https://www.vroom.be/nl/nieuws/waarom-het-ferrari-rood-eigenlijk-niet-meer-bestaat-20604

Ik heb het Vroom-artikel gelezen maar ik vind dat rood van de Seat Leon ST in de foto, die ik bijgevoegd heb, het mooist.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maandag 17 sept. aan DATS24 Hasselt: grijze Fiat bestelwagen en witte camionette met tekening van een boompje op de achterkant stonden te tanken. Samen met mij schoof een vrouw uit St.-Truiden met een Mercedes aan.

Woensdag 19 sept. in het centrum van Kuringen rond 8u40 een zwarte Seat Leon.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanochtend rond 8u stond er voor de showroom van garage Buslot in Dendermonde een witte Skoda Octavia Combi geparkeerd.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen