Aardgasrijder.be wordt gesponsord door Mefirst! Betaal jij ook te veel voor je autoverzekering? Vergelijk nu online de beste autoverzekering via Mefirst.be: de vergelijkingssite voor verzekeringen
muscles

CNG rijder gespot 2.0

Recommended Posts

Een vruchtbare dag :D :

- 07.30 aan de lichten van de ring rond Mechelen met de Antwerpsesteenweg : zwarte (donkerblauwe ?) Fiat 500 L met officiële sticker + sticker van IGEAN.

- 16.35 E19 Brx -> A'pen, ter hoogte van afrit Mechelen-Noord : zilverkleurige Audi A5 met een iets ander officiële sticker.

Welke is nu de goede ? :(  En zeggen dat sommige Techn. keuringen met een meetlat nameten... >:(

- 17.20 (speciaal voor terug gereden en de parking van de Lidl in Zandhoven opgereden) : donkerblauwe Lancia Ypsilon, zonder sticker, maar wel de Ecochic versie.  Tenzij die op LPG ook zo heette ?  Moet ik eens nakijken... :) 

In ieder geval géén sticker zichtbaar, wel hoger op zijn poten, Ecochic embleem, geen chromen uitlaatsierstuk.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanavond om 21u30 was ik nog maar net toegekomen aan de Q8 CNG-pomp in Houthalen en stond er al een VW Golf Variant TGI achter mij te wachten.

Toen ik gedaan had met tanken verzette ik mijn Octavia, en kon ik praten met de eigenaar (man) van dat blinkende aardgasvoertuig dat er uitzag als splinternieuw. Die Golf was toch al een half jaar oud. En achteraan, rechtsonder, was er een uitgeknipte officiële CNG-sticker op geplakt (zonder de witte vlakken dus).

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmorgen 8u55. Zwarte Fiat 500 (type en nummerplaat niet gekend omdat ik dit forum aan het lezen was op de smartphone en vluchtig opkeek). Officiële sticker. Kwam van Kuringen en reed het kanaal over om net over de brug rechts te nemen richting Nijverheidskaai/Kempische Steenweg.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daarnet grijze Volkswagen 1CPD... aan Q8 in Houthalen. Sticker zonder witte rand (ruit). Ook al 2 jaar tevreden gasblazer.
Vreemd, maar voor het eerst maakte ik mee dat het pistool zichzelf ontkoppelde na 2 kg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zaterdag op de oprit van de E34 in oelegem ne grijze fiat panda met een officiële CNG-sticker. Vandaag rond de middag in de dumortierlaan in edegem een grijze octavia combi G-TEC.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanavond op de Zeelsebaan richting  Dendermonde een Skoda Octavia Combi met CNG-sticker, 1 ARN..., blauwe kleur zo te zien.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

07.50 uur, E19 A'pen -> Brx ter hoogte van Vilvoorde / Machelen : Fiat Ducato met verhoogd dak van de firma Van Poppel, afdeling schrijnwerkerij.

Ik denk toch dat het een Ducato was ?  Kan ook een Iveco geweest zijn.  In ieder geval : hij was groooot :) 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

vandaag heb ik 6 keer gespot de A3 gtrons van Poppy in Antwerpen, 4 keer tss de leien en de schelde en 2 keer op de singel.

mss de zelfde wagen(s), het nrplaat heb ik niet onthouden .Heel positief van een firma die pas begonnen is.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, niko zei:

van een firma die pas begonnen is.

Bwah, zoals ik ergens anders al heb geschreven : het is een laboratorium van en voor D'Ieteren.

In opdracht van VW ?

Het zijn geen "groentjes", integendeel.

2 uren geleden, niko zei:

Heel positief 

Akkoord !

Zij proberen iets nieuw uit met CNG en elektrische wagens in het wagenpark.

aangepast door Koen C

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sommige mensen zijn voorspelbaar :D

Ik ben vandaag trouwens ook gespot geweest (denk ik), weliswaar door een flitscamera op de baan van Tienen naar Bekkevoort.

Bleek dat ik daar bij een vaste flitser te hard reed in de bebouwde kom. Ik had het bord ' bebouwde kom'  pas gezien toen ik uit de bebouwde kom reed :/

Ik heb de hele tijd netjes mij aan de snelheid gehouden op cruise control, maar door de veelvoudige borden langs onze Vlaamse wegen kan je er al eens eentje missen 9_9

Dat wordt dus een dure visuele keuring van de CNG-tanks :D

Volgende keer rij ik via Sint Truiden naar huis, via @muscles zijn regio.

• Triest 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Aardgasrijder zei:

Volgende keer rij ik via Sint Truiden naar huis, via @muscles zijn regio.

Alsof daar geen camera's staan ... B|

aangepast door JoBé
  • Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
38 minuten geleden, JoBé zei:

Alsof daar geen camera's staan ... B|

Daar heb je 100% gelijk in, maar de maximum snelheid bedraagt daar over het algemeen 70 km/u. Toch zijn er hier en daar ook enkele wegen waar je maximum slechts 50 km/u mag. Goed kijken is de boodschap.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen