Ga naar inhoud
muscles

CNG rijder gespot 2.0

Recommended Posts

Scania haakarmvoertuig van Verko. Stond vanmorgen om 8u05 aan de verkeerslichten Mechelsesteenweg richting Noordlaan.

3960752B-4312-44E9-AC4C-5B0E0372E3B1.jpeg

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Rond 13u40 deze Scania huisvuilwagen van Verko op de Noordlaan te Dendermonde.

Kleine CNG sticker achteraan op het chassis, maar het zijopschrift is ook wel mooi 🙂

IMG_0674.JPG

IMG_0672.PNG

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag een Dacia Dokker gespot met CNG-sticker. Of ie ook ècht op aardgas reed weet ik natuurlijk niet 😋

📸 willen maken, maar foon stond nog op filmen. Zal morgen eens kijken of ik er een screenshot kan van maken. 

• Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmorgen om 8u15 deze zwarte Octavia een de verkeerslichten Noordlaan/Mechelsesteenweg. Stond voor links af te slaan richting centrum.

64169BA4-5BF6-4F72-81C6-80492DDC5354.jpeg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze ochtend Opitter om 08u20 Maaseikerbaan ter hoogte van een nieuwbouwwoning.

Een Vw Caddy met BE-sticker in het lichtgrijs.

Ik had m herkend aan de sticker, mijn oog viel er "toevallig" op 😉

• Vind ik leuk 1
  • Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Om 16u40 zag ik de Iveco Daily van het OCMW Dendermonde staan op de parking van het OCMW/Sociaal Huis/IBO Dendermonde.

99326C4C-172E-47AE-B77D-C040DB18C3B5.jpeg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 minuten geleden, DeNbEiRe_84 zei:

Om 16u40 zag ik de Iveco Daily van het OCMW Dendermonde staan op de parking van het OCMW/Sociaal Huis/IBO Dendermonde.

Daar zou toch wel een veel grotere CNG-sticker op mogen !!! Of beter nog: de grote sticker van Aardgasrijder.be ⬅️

• Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Om 18u25 kruiste mij in de Brusselsestraat te Dendermonde een zilvergrijze Octavia Combi. Reflexgewijs keek ik over mijn schouder en zag rechts naast de nummerplaat de officiële sticker.

Zonet rond 20u20 vertrok vanop de parking van Delhaize te Sint-Gillis-bij-Dendermonde een Tungsten Silver VW Golf Variant Highline.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, muscles zei:

Daar zou toch wel een veel grotere CNG-sticker op mogen !!! Of beter nog: de grote sticker van Aardgasrijder.be ⬅️

Die grote zijn vandaag geleverd 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Puren zei:

@DeNbEiRe_84:heb jij niet zo'n vw zoals omschreven?

Inderdaad. Maar het was een Highline en had andere velgen. En de originele sticker links naast de nummerplaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ondergrondse parkeergarage Maaseik (Kloosterbempden)

Donkerbruine Audi A5 met officiële CNG sticker én DATS nummerplaat.

Vermoedelijk dus iemand die werkt bij Dats of Colruyt

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmorgen op de parking van de groepspraktijk kinesitherapie, Meerdegatstraat 65 in Alken om 10u34 deze donkerpaarse SEAT Leon ST TGI met officiële Belgische CNG-sticker.

2018-06-18de_10u34.jpg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

En blijkbaar ga ik @DeNbEiRe_84 achterna want rond 17 uur heb ik onderstaande VW Golf TGI zien staan op de parking van de tennisclub in de Langveldstraat in Alken. Ik heb 'm toen niet gefotografeerd toen ik daar met m'n koersfiets voorbijkwam maar toen ik terugkwam van de fitness, stond ie daar gelukkig nog om 18u59. Nadat ik de foto gemaakt had, hoorde ik de sloten van de deuren van die Golf opengaan en zag ik even later de eigenaar van het voertuig er naar toe gaan. Deze auto is gekocht bij Coox Motors. En het is een CNG-sticker van deze site. @Aardgasrijder : Coox Motors bestelt de CNG-stickers bij jou, veronderstel ik?

2018-06-18de_18u59.jpg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen