Ga naar inhoud
muscles

CNG rijder gespot 2.0

Recommended Posts

30 minuten geleden, Koen C zei:

Tuurlijk... , als je helemaal naar St Lambrechts Woluwe moet en terug.

Dan kan je beter dat stukje ring vermijden :D (of het centrum) : toch altijd file.

Misschien kan je doorsteken naar Dendermonde via Grimbergen (vliegveld) ? 

Je weet maar nooit dat er een noodlanding moet gebeuren met een Fokker ofzo  :D

Ik moet sowieso aan de Hallepoort zijn. Dan via de luchthaven 🛩️ Afkomen via Grimbergen is ook een optie. Kan ik in Opwijk CNG bijtanken.

aangepast door DeNbEiRe_84

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels ook een VW Touran aangekocht, op CNG uiteraard. Ik kon toch moeilijk achterblijven, hè?

Oei, in het verkeerde topic geplaatst dan 😉

Nee, wat ik wou zeggen is dat ik vandaag op een fietstocht van 16 km twee CNG-wagens gespot heb: Wauw !!!

1) VW Caddy Maxi, groenblauw: ik heb die al elke keer geparkeerd zien staan aan Hayen Laser Technology in Zepperen telkens als ik daar met mijn koersfiets passeer, maar vandaag stond ie eindelijk met z'n gat naar de straat zodat ik zag dat het een TGI was en de officiële Belgische CNG-sticker was links van de nummerplaat geplakt. Misschien kan ik er morgen een foto van maken.

2) VW Touran, met officiële Belgische CNG-sticker van Drive Systems zoals je op bijgevoegde foto kan zien. Die stond geparkeerd in Alken, kortbij de oogartsenpraktijk in de Meerdegatstraat (78).

2018-06-11de_17u18.jpg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

+/- 07.30 oprit Mechelen Noord E19, richting Brussel : zilverkleurige Touran met officiele sticker.

Nummerplaathouder : Tavernier uit Zedelgem.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, DeNbEiRe_84 zei:

Zonet in de Stationsstraat te Asse een lichtblauwe VW Caddy met de huissticker 👌

handelsrechter uit Dendermonde gespot in Spanje ! Zijn voornaam is ook de mijne en de achternaam begint met S(aeys).

• Hahaha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inhaalbeweging, deel II

19-04: beetje voor de Londonbrug. Officiële sticker + Wij rijden op Aardgas!

1700853139_DSC_5403a.thumb.jpg.f500219c08b2028ccb0d1b72c9cdedf1.jpg

19-04 bis: paar honderd meter verder, over de Londonbrug een Gas-poppy. Forumsticker rechtsboven op de achterruit.

1981252154_DSC_5405a.thumb.jpg.06573e56e49d94910a50965ac5dff7a0.jpg

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had nog een deel III, maar blijkbaar is mijn foto-oplaadcapaciteit (1.66 Mb) bereikt ... 😥

24-04: grijze Seat Leon op parking Delhaize Hoevenen. Enkel lelijke sticker links van nummerplaat (1-GM*-**8)

26-04: blauwe Audi A3 met lelijke sticker in de Verdussenstraat in A'pen (1-RD*-**5)

21-05: zilveren Octavia van Havenbedrijf A'pen op de Noorderlaan in A'pen (1-RE*-**7)

06-06: Iveco Daily Pick-Up camionette van de groendienst Stabroek met lelijke sticker op de bak achteraan. (1-NT*-**1)

aangepast door JoBé

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisteren rond 16u30 twee gespot op de E19 richting Antwerpen nabij Wilrijk.

Een zwarte Audi A5 G-Tron met officiele Belgische sticker en een blauwe Skoda Octavia G-Tec Combi, ook met Belgische sticker.

Twee weken geleden nog een taxi in Schoten tegengekomen (dacht dat het een B-klasse was) met Aardgasrijder sticker. Kon helaas niet goed zien van welke maatschappij.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, nonzerosumgame zei:

Een zwarte Audi A5 G-Tron met officiele Belgische sticker en een blauwe Skoda Octavia G-Tec Combi, ook met Belgische sticker.

Twee weken geleden nog een taxi in Schoten tegengekomen (dacht dat het een B-klasse was) met Aardgasrijder sticker. Kon helaas niet goed zien van welke maatschappij.

Delza Taxi Schoten 😉

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier is de foto van de VW Caddy Maxi, groenblauw van mijn bericht van maandag: ik heb die al elke keer geparkeerd zien staan aan Hayen Laser Technology in Zepperen. Vanmiddag gefotografeerd aan de overkant van de straat waar een kleine parking is, tegenover datzelfde bedrijf. Deze VW heeft dus ook een CNG-sticker van Drive Systems !!!

VW-Caddy-Maxi-TGI-2018-06-13de_12u37.jpg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Rond 17u15 op de Mechelsesteenweg te Dendermonde deze Golf Variant met aanhangwagen. Ik zag hem eerst vanop de Noordlaan toen hij met zijn neus uit de Veerstraat kwam piepen. Ik herkende de blauwe lijn in het radiatorrooster. Daarna heb ik mij wat laten uitzakken zodat hij mij voorbijging 😅

FE7E7F91-85A6-4EE3-8407-2AF4D7994CF7.jpeg

• Hahaha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Straf hoe ne mens zo "versmalt" op ne fotto van nen otto ... 😎

bonestaak.JPG.dc3732c7c2811fa7dee880b02708a99e.JPG

• Hahaha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, JoBé zei:

Straf hoe ne mens zo "versmalt" op ne fotto van nen otto ... 😎

bonestaak.JPG.dc3732c7c2811fa7dee880b02708a99e.JPG

Inderdaad. Er lijken helemaal geen muscles aanwezig te zijn 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Looks like...
index.php?action=dlattach;topic=321710.0

Mooie spots allemaal. Ik moet ook dringend eens wat foto's plaatsen.

Meestal zie ik ze rijdend en dan heb ik mijn smartfeun niet bij de hand

• Hahaha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, DeNbEiRe_84 zei:

Inderdaad. Er lijken helemaal geen muscles aanwezig te zijn 😂

oh nee? Kijk dan maar es naar deze selfie.

Muscles-selfie.jpg

• Hahaha 1
  • Verward 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen