Ga naar inhoud
muscles

CNG rijder gespot 2.0

Recommended Posts

vandaag bij delhaize geel

skoda octavia met dats bedrukking.

IMG_1775 (1).jpg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmorgen om 9u30 aan de Dats 24 in Tongeren: grijze VW Caddy Maxi met officiële CNG-sticker links van de nummerplaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zonet gespot bij Pitpoint Born:

2 Mercedes sprinters van PostNL ZONDER sticker

1 VW Polo met NL-kenteken en ZONDER sticker

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanavond rond 18 uur toen ik het Dats 24-tankstationterrein inreed in Bilzen, reed er een zwarte Octavia Combi (hetzelfde model als dat van mij, dus niet de facelift) het terrein af en ik keek achterom en zag de officiële CNG-sticker rechts van de nummerplaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmorgend gifgroene Fiat Fiorino (bestelversie van de Qubo) bij Dats station te Lier.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zonet bij mij in de straat een donkere auberginekleurige Caddy, had hem eerst gespot aan de ZEB in Dendermonde en zag dat hij dezelfde weg nam. Toen ik parkeerde ging hij mij voorbij 📷

15C14A61-1DD3-44E5-A521-EA5D5EC249AB.jpeg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daarjuist tegen 20 uur aan de Dats24 in Tongeren stond er een Octavia Combi Facelift aan pomp 5. Hij was net gearriveerd want nog geen enkele benzine- of CNG-slang was aan zijn voertuig.

Daarom reed ik in omgekeerde richting naar pomp 6 en ik zag dat hij de CNG-slang aangekoppeld had. Hij was in zijn auto gaan zitten.

Op de achterkant zag ik op de nummerplaathouder Garage Peusens Hasselt staan maar geen CNG-sticker.

Vermits zijn deur open stond ben ik met de chauffeur gaan praten. Ik schat dat hij 27 jaar jong is. We hebben goed en lang gepraat over rijden op aardgas.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uren geleden, muscles zei:

Op de achterkant zag ik op de nummerplaathouder Garage Peusens Hasselt staan maar geen CNG-sticker.

En je hebt er gene van @Aardgasrijder kunnen verpatsen? :ph34r:

Heb je daar trouwens iets over gevraagd over het ontbreken van die sticker?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisteren op mijn parking in Gent een A3 g-tron gespot met de mooie sticker achterop. Daarna later in de avond (23u10) op de snelweg, E40 Gent -> Brussel, nog een A3 gespot met de lelijke sticker.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zonet in Elversele/Sint-Niklaas thv oprit E17 een kersenrode Seat Leon ST met aan de linkerkant van de nummerplaat de officiële sticker.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

1) Eergisteren op de expressweg van Hasselt naar Sint-Truiden ter hoogte van het kruispunt van Alken heb ik de Fiat Doblo van Penxten gezien waar op de achterkant duidelijk 'Ik rij op aardgas" staat.

2) En vandaag rond 13u25 toen ik gedaan had met tanken bij Q8 in Houthalen (nog altijd €0,940/kg) was er achter mijn Octavia Combi een VW Golf Variant TGI aangeschoven gekomen. Ik parkeerde mijn Octavia een beetje verder en heb met de chauffeur, een man, gesproken. Hij kent deze site en ook het forum. Hij had de CNG-sticker van Gibgas links van zijn nummerplaat. Hij beweerde dat hij die sticker via deze site gekregen heeft. Wij hebben een tijdje met elkaar gesproken en ik heb hem ook uitgelegd dat ik Muscles ben op dit forum.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag 17u00 op de N730, Kempenseweg van Zutendaal richting Genk een geparkeerde Seat Leon ST, zwart met officiële sitcker.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag op de parking Lippensgoed-Bulskampveld

een grijze Skoda Octavia grijs

een zwarte Skoda Octavia

een seat Leon

en onze zafira natuurlijk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen