muscles Geplaatst: 8 maart 2017 Delen Geplaatst: 8 maart 2017 Dat kan je dus ook zo http://www.openstreetmap.org/search?query=Aral Schifflange#map=19/49.50950/6.01171 weergeven in plaats van altijd maar weer Google Maps. Maar misschien ken je OpenStreetMap nog niet? Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 8 maart 2017 Delen Geplaatst: 8 maart 2017 Google maps is toch cooler niet ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 9 maart 2017 Delen Geplaatst: 9 maart 2017 Persoonlijk vind ik OpenStreetMap cooler. Het enige dat zij niet hebben is zoiets als Google Street View. Maar ik ben dan ook een grote voorstander van echt vrije software zoals Richard Stallman dat verkondigt. Het is vooral na de onthullingen van Edward Snowden over de wereldwijde surveillance dat een site zoals Prism Break ontstaan is waar je zulke vrije software kan terugvinden. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cng johan Geplaatst: 9 maart 2017 Delen Geplaatst: 9 maart 2017 Tanken bij Aral route de Longwy gisteren gelukt, op vertoon van carte grise. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cng johan Geplaatst: 9 maart 2017 Delen Geplaatst: 9 maart 2017 Rijd met Fiat Doblo, al 3 jaar nu. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 9 maart 2017 Delen Geplaatst: 9 maart 2017 8 uren geleden, muscles zei: Persoonlijk vind ik OpenStreetMap cooler. Het enige dat zij niet hebben is zoiets als Google Street View. Er zijn wel websites die je laten kiezen tussen verschillende kaartlayers waarbij je dan bv kan kiezen voor een OpenStreetMap kaart inclusief Google Street View. Best of both worlds. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 23 maart 2017 Delen Geplaatst: 23 maart 2017 Hoe zit het nu met JJR ? Heb je ondertussen een certificaat voor je caddy en kan/mag je tanken in luxemburg ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 23 maart 2017 Delen Geplaatst: 23 maart 2017 Ik heb op eenvoudige aanvraag een certificaat ontvangen van mijn garage voor mijn Golf Variant. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niko Geplaatst: 26 maart 2017 Delen Geplaatst: 26 maart 2017 (aangepast) de paasvakantie is op komst en ik wil ook zo een document hebben voor mijn golf, is dit een document bekend binnen de VW dealers in BE? wat er moet op staan van informatie? kan iemand mss een foto posten ? 26 maart 2017 aangepast door muscles VW GOLF VARIANT 1.4 TGI HIGHLINE LIMESTONE-GREY 7/2016 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 26 maart 2017 Delen Geplaatst: 26 maart 2017 (aangepast) Is een standaard formulier van VW waarin ze verklaren dat de wagen niet valt onder de terugroepactie CNG tanks. Is algemeen bekend bij de dealers. 26 maart 2017 aangepast door Brembos Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJR Geplaatst: 27 maart 2017 Delen Geplaatst: 27 maart 2017 @Kris81 in mijn garage hadden ze er van gehoord maar kenden ze het niet. Ze hebben D'Ieteren gemaild op vrijdag om 17u en maandagmorgen kon ik het al gaan halen. Tanken in DUITSLAND heb ik uiteindelijk niet moeten doen. DATS24 Maasmechelen en mijn 37kg tankinhoud zorgden ervoor dat ik het duurdere Duitse CNG niet hoefde te tanken. 1 VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niko Geplaatst: 28 maart 2017 Delen Geplaatst: 28 maart 2017 Op 26/03/2017 om 22:31, Brembos zei: Is een standaard formulier van VW waarin ze verklaren dat de wagen niet valt onder de terugroepactie CNG tanks. Is algemeen bekend bij de dealers. merci brembos VW GOLF VARIANT 1.4 TGI HIGHLINE LIMESTONE-GREY 7/2016 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 28 maart 2017 Delen Geplaatst: 28 maart 2017 Ok bedankt , ik heb de vraag verstuurd naar mijn dealer .. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niko Geplaatst: 29 maart 2017 Delen Geplaatst: 29 maart 2017 ben vandaag gaan vragen bij de VW dealer in mijn buurt, een grote garage in antwerpen, ze wisten er niets van en volgens hen bestaat zo'n document niet! Van waar komt dit document eigenlijk ? van VW duitsland of van de BE importeur en in welke taal is het opgesteld? VW GOLF VARIANT 1.4 TGI HIGHLINE LIMESTONE-GREY 7/2016 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 31 maart 2017 Delen Geplaatst: 31 maart 2017 antwoord van de vw dealer waar ik gekocht heb : dag Kris Na inschrijving van de wagen kunnen wij controleren of er acties nodig zijn mbt de tanks. Als we dat gedaan hebben kunnen wij, normaal gezien, een attest afdrukken voor u. Fijne dag verder! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niko Geplaatst: 3 april 2017 Delen Geplaatst: 3 april 2017 dit attest wordt dus in het NL opgesteld! of niet? weet iemand een dealer in het antwerpse waar ze kennis hebben van dit attest? VW GOLF VARIANT 1.4 TGI HIGHLINE LIMESTONE-GREY 7/2016 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 9 april 2017 Delen Geplaatst: 9 april 2017 Garage Rietje in Kapellen. Ik kon overigens probleemloos tanken in Merl na voorlegging van het inschrijvingsbewijs. Ze bekeken dat eens vluchtig en zodra ze zagen dat het geen Touran/Caddy of Passat was was het in orde. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 9 april 2017 Delen Geplaatst: 9 april 2017 Als er in't groot Skoda op staat is dat dan niet genoeg? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 10 april 2017 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2017 Ja dan kan je probleemloos tanken. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kris81 Geplaatst: 10 april 2017 Delen Geplaatst: 10 april 2017 Het attest zou in het nederlands zijn , morgen ga ik langs bij mijn dealer om het af te halen , ik zal mijn bevindingen hier posten.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen