Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Nieuwe aardgasrijders op komst

Lage Emissie Zone

Aanbevolen berichten

Brussel wordt vandaag een lage emissiezone:

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/01/01/lage-emissiezone-in-brussel-van-kracht/

Ik overtuig zoveel mogelijk kennisen om zich niet in het sprookje van de elektrische wagen te storten en te kiezen voor het enige alternatief voor diesel of benzine wagens: CNG.

Veel mensen kennen CNG blijkbaar nog steeds niet!

Maar dat komt wellicht door de VAG groep die hun prachtig product onvoldoende promoten, of gaan ze een elektrisch voertuig uitvinden met een bereik van 1000 km? :D

• Vind ik leuk 1

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lage Emissie Zone zei:
Brussel wordt vandaag een lage emissiezone:

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/01/01/lage-emissiezone-in-brussel-van-kracht/

Ik overtuig zoveel mogelijk kennisen om zich niet in het sprookje van de elektrische wagen te storten en te kiezen voor het enige alternatief voor diesel of benzine wagens: CNG.

Veel mensen kennen CNG blijkbaar nog steeds niet!
Maar dat komt wellicht door de VAG groep die hun prachtig product onvoldoende promoten, of gaan ze een elektrisch voertuig uitvinden met een bereik van 1000 km? [emoji3]

Niet alleen de VAG-groep maar vooral ook de media geeft hier geen aandacht aan. In Nederland heerst er complete stilte en bij bijna ieder bedrijf staan wel meerdere laadpalen voor elektrische auto’s ... zeg het maar ...

• Bedankt 1
  • Triest 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

DATS24 is alvast gestart met reclame op de zender 1 ( vrt ) zodat onwetende mensen de weg vinden naar aardgas.

aangepast door Lage Emissie Zone
  • Vind ik leuk 1

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Lage Emissie Zone zei:

DATS24 is alvast gestart met reclame op de zender 1 ( vrt ) zodat onwetende mensen de weg vinden naar aardgas.

Hen is er alles aan gelegen om zoveel mogelijk reclame te maken voor cng/aardgas omwille van de vele cng-installaties, die ze overal hebben laten plaatsen, rendabel te maken en te houden.

• Bedankt 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Lage Emissie Zone zei:

DATS24 is alvast gestart met reclame op de zender 1 ( vrt

Ja, ook gezien.

Goed moment, denk ik, met het Autosalon in aantocht.

• Bedankt 1

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg daarnet al een vraag over CNG via Whatsapp. Vrienden weten dat ik op CNG rijd en ik denk dat het nieuws van vandaag en de reclame op radio en tv zijn werk begint te doen.  Nu de folders van de merken nog en de verkopers op het salon. Zolang zij niet mee willen zal het niet echt doorbreken. 

• Vind ik leuk 1

VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, JJR zei:

Ik kreeg daarnet al een vraag over CNG via Whatsapp. Vrienden weten dat ik op CNG rijd en ik denk dat het nieuws van vandaag en de reclame op radio en tv zijn werk begint te doen.  Nu de folders van de merken nog en de verkopers op het salon. Zolang zij niet mee willen zal het niet echt doorbreken. 

Ik raad kopers aan om er bij de autoverkopers sterk op aan te dringen dat ze enkel en alleen geïnteresseerd zijn in een CNG-auto.

• Vind ik leuk 2

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...