Ga naar inhoud

Recommended Posts

Gisteren Kerstdag: pomp 5 defect, #6 helemaal achteraan deed het wel. Ook Dats tankkaart werd paar keren niet gelezen... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanavond om 19u30 was ik aan de Dats24 in Tongeren (na een lange tijd bij Q8 in Houthalen getankt te hebben), en aan pomp 5 ging er slechts 1,47 kg in. Daarna heb ik pomp 6 ook nog geprobeerd en daar kwam nog minder uit: 0,23 kg CNG. De foutcode op het digitale display was 5804.

Daarop ben ik dan maar naar de Dats in Bilzen gereden en daar heb ik wel kunnen voltanken: 13,72 kg.

Ik heb het defect zojuist gemeld via de site van Dats.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 uren geleden, muscles zei:

Vanavond om 19u30 was ik aan de Dats24 in Tongeren (na een lange tijd bij Q8 in Houthalen getankt te hebben), en aan pomp 5 ging er slechts 1,47 kg in. Daarna heb ik pomp 6 ook nog geprobeerd en daar kwam nog minder uit: 0,23 kg CNG. De foutcode op het digitale display was 5804.

Daarop ben ik dan maar naar de Dats in Bilzen gereden en daar heb ik wel kunnen voltanken: 13,72 kg.

Ik heb het defect zojuist gemeld via de site van Dats.

ik heb hetzelfde probleem 10 dagen geleden gehad. Maar ik kwam terug van vakantie en had echt geen zin meer om dat te gaan melden. Ik had dezelfde foutcode, maar hij wou zelfs niet beginnen met tanken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden, Dr Nick zei:

Ik had dezelfde foutcode, maar hij wou zelfs niet beginnen met tanken

Ja, dat is nog erger. Met iets meer dan 1,5 kg, die ik had kunnen tanken, was de CNG-meter toch vooruit gegaan naar rechts en kon ik zeker tot in Bilzen geraken. Dan was ik toch blij dat ik niet op Super 98 moest rijden tot in Bilzen.

• Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, muscles zei:

Ja, dat is nog erger. Met iets meer dan 1,5 kg, die ik had kunnen tanken, was de CNG-meter toch vooruit gegaan naar rechts en kon ik zeker tot in Bilzen geraken. Dan was ik toch blij dat ik niet op Super 98 moest rijden tot in Bilzen.

ik had hem nog pas vol gedaan in Luxemburg, dus ik kon nog wel even (ook al had ik iets aan de trekhaak hangen) Maar uiteindelijk ook in Bilzen geweest, ik moest toch die afrit hebben, maar vorige keer kon ik met het gas van Tongeren iets meer km's en ik wou dat nog eens testen nu ik daar toch in de buurt was

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

is er trouwens geen telefoonnummer voor deze meldingen aan dats?

Onlangs was pomp 5 in Wezemaal ook stuk maar zag enkel een noodnummer gemarkeerd op het station.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen