Aardgasrijder Geplaatst: 5 december 2017 Delen Geplaatst: 5 december 2017 Heeft iemand een referentie als een trekhaak nog kan nageplaatst worden op een Opel Zafira 5 zit op CNG? Via winparts.be geraak ik er niet helemaal uit. Vaak staat erbij dat CNG niet kan, soms staat er ook niets bij ! Iemand dit al laten doen? Quanta kosta? Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dirk Geplaatst: 6 december 2017 Delen Geplaatst: 6 december 2017 Kan zonder problemen geplaatst worden Vorig jaar er zelf een geplaatst,is wel behoorlijk veel werk aan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 6 december 2017 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2017 Ik heb gisterenavond inderdaad gezien dat het zowel op de Combo als de Zafira kan. Bij Opel is er 1 specifieke set die geplaatst kan worden op CNG, ik ga aftermarket ook nog zoeken Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen