Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Aardgasrijder

Elva Aalst

Recommended Posts

Afgelopen weekend gestopt bij Elva Aalst, ik kwam er een medeforum gebruiker tegen.

Er is 1 pomp voor personenwagen en 1 pomp voor vrachtwagens.

Prijs 0,99 € / kg voor H-gas. De pomp ligt op zo'n +/-2 km van de snelweg, komende van Brussel, de terugweg naar de autosnelweg is korter, omwille van een kortere weg naar de snelweg, het nogal een grote lus die je dient te maken wanneer je vanuit Brussel aankomt gereden. Het tankstation ligt op 100m van Ilva (Intercommunale Land van Aalst - afvalinzameling)

De pomp 'leek' me iets trager dan ik gewoon was, maar dit kan ook zijn omdat mijn tank nog meer dan 1/4 gevuld was.

"Variant TGI" gaf aan wanneer de pomp stopt om terug op de startknop te drukken, ik heb deze raad opgevolgd, maar het kan ook zijn dat de pomp op dat moment een tussenmeting neemt om vervolgens zelf terug bij te pompen. Ik weet dus niet als mijn procedure effect heeft gehad. Het correcte rijbereik heb ik niet kunnen meten, aangezien ik met 1300 kg extra bagage reed, namelijk mijn caravan. :$

B7z1cs_CYAAWgwi.jpg

Foto Twitter.

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het station ligt om exact te zijn :

Industrielaan 18

9320 Erembodegem

Uitbater: G&V CNG Erembodegem staat te lezen op het ticket.

Via andere bronnen zie ik dan weer Electrabel staan... :ph34r:

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 1-11-2017 om 21:53, Aardgasrijder zei:

Via andere bronnen zie ik dan weer Electrabel staan... :ph34r:

Op de banner / wimpel / vlag staat ook Electrabel.

aangepast door Koen C

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bovenaan, op de luifel, naast ELVA, staat ook Electrabel. Maar ja, misschien was dit ook een samenwerkingsverband, en is uiteindelijk G&V de uitbater of toch tenminste het bedrijf dat de financiën regelt.

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

G&V is de groep die er achter zit. Net zoals de meeste tankstations die CNG aanbieden (met uitzondering van de DATS24-stations van de Colruyt groep).

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag heb ik hier bij ELVA "slechts" 12,78 kg kunnen tanken. Allee, er zat nog CNG in voor een 30-tal km rijden maar toen ik vertrokken was zag ik dat de CNG-wijzer niet volledig naar rechts beneden stond.

Niet getreurd want de prijs hier is €1,020/kg. Veel goedkoper voor H-gas dan op een ander.

De eerste foto is niet scherp. Ik weet niet hoe dat komt.

ELVA-Aalst-2018-09-02de_16u22m12.jpg

ELVA-Aalst-2018-09-02de_16u24m25.jpg

ELVA-Aalst-2018-09-02de_16u25m14.jpg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen