Spanx Geplaatst: 8 oktober 2017 Delen Geplaatst: 8 oktober 2017 Heb net een week de Golf variant cng... Heeft nog iemand problemen met de gps-unit? Soms klopt de locatie totaal niet, wordt er niks weergegeven op het schermpje achter het stuur. Ook wordt er dikwijls niet verbonden met de wlan van m'n Iphone7... nagiveren naar cng-tankstations gaat ook niet, want die lijst wordt niet geladen... geen succes voorlopig dus... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 8 oktober 2017 Delen Geplaatst: 8 oktober 2017 Daar is blijkbaar een software-probleem. Ik raad je aan om daarvoor contact op te nemen met je dealer. Hij moet dat oplossen want da's niet normaal. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 8 oktober 2017 Delen Geplaatst: 8 oktober 2017 Inderdaad dit is vreemd en vermoedelijk betreft dit een software of hardware probleem. Normaal gesproken is het vw-systeem een snel en handig systeem. Ik heb er geen klagen over in mijn skoda. Dit is hetzelfde systeem met een ander logo er op Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pé DAELEMMER Geplaatst: 10 oktober 2017 Delen Geplaatst: 10 oktober 2017 mijne werkt perfect http://www.spritmonitor.de/en/detail/901242.html 2017 VW Golf Variant 1.4 TGI comfortline Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen