polarvdc676 Geplaatst: 7 maart 2016 Delen Geplaatst: 7 maart 2016 Opgelet: naar aanleiding van een daad van vandalisme op 5 maart (bron: telefonische klantendienst Dats24) zijn de CNG-pompen van de Dats24 te Melle (regio Gent) buiten werking. Ookal zijn alleen de benzine- en dieselpompen afgetapet met politielint, ook CNG tanken lukt niet. Dats24 kon me geen exacte timing geven i.v.m. herstelling. De dichtstbijzijnde - publieke - alternatieven zijn: Lubolux, Rozenstraat 6B, Eke Elva, Industrielaan 18, Erembodegem Mocht iemand van de Colruyt-groep of Dats24 dit meelezen: lijkt me toch een vermelding waard op de nieuwspagina op jullie website: https://customer.dats24.be/nl/nieuws 1 --twitter.com/PolarVdc676 Spritmonitor-logs van elke tankbeurt sinds maart 2014 van mijn VW Touran 1.4 TSI EcoFuel DSG: vnl. hoogcalorisch CNG (H-gas) EcoModder.com: 109 hypermiling / ecodriving tips Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dave_k Geplaatst: 7 maart 2016 Delen Geplaatst: 7 maart 2016 Bedankt voor de info polar, voor degene ten noorden van Gent is er ook Eeklo als alternatief 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
polarvdc676 Geplaatst: 8 maart 2016 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2016 --twitter.com/PolarVdc676 Spritmonitor-logs van elke tankbeurt sinds maart 2014 van mijn VW Touran 1.4 TSI EcoFuel DSG: vnl. hoogcalorisch CNG (H-gas) EcoModder.com: 109 hypermiling / ecodriving tips Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
te Geplaatst: 9 maart 2016 Delen Geplaatst: 9 maart 2016 Ik heb daar maandag gewoon gas getankt. Benzinepomp was idd afgesloten. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
polarvdc676 Geplaatst: 9 maart 2016 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2016 Blij dat te horen! Zo zie je maar weer, dan dacht ik gisteravond slim te zijn en naar de klantendienst te bellen i.p.v. loze kilometers te rijden om net als dit weekend vast te stellen dat de pompen buiten gebruik waren. Slechte punten voor de klantendienst, maar eind goed, al goed. --twitter.com/PolarVdc676 Spritmonitor-logs van elke tankbeurt sinds maart 2014 van mijn VW Touran 1.4 TSI EcoFuel DSG: vnl. hoogcalorisch CNG (H-gas) EcoModder.com: 109 hypermiling / ecodriving tips Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen