Aardgasrijder.be wordt gesponsord door Mefirst! Betaal jij ook te veel voor je autoverzekering? Vergelijk nu online de beste autoverzekering via Mefirst.be: de vergelijkingssite voor verzekeringen

Recommended Posts

Klopt, we zijn met 600 gelukkigen op het forum.

2 jaar geleden toen de blog het levenslicht zag had ik zelf ook niet kunnen voorspellen dat er ondertussen al zoveel CNG-rijders op de Belgische wegen aanwezig zouden zijn :D

Op naar de 1000 leden zou ik zeggen :x

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op ‎22‎/‎09‎/‎2017 om 23:10, Aardgasrijder zei:

Op naar de 1000 leden zou ik zeggen :x

Maar eerst naar de 700 :)

Zijn er, met de aanloop naar het Autosalon + de reclame van Dats op TV, al wat leden bijgekomen ?

Nu zie ik 673 leden, maar ik weet niet hoeveel er "recent" zijn bijgekomen ? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet spectaculair veel hoor.

De laatste 2 weken een handje vol.

Wel zou er een probleem zijn met de facebookkoppeling volgens een nieuw lid en zou registreren gisterenmiddag niet mogelijk zijn geweest.

Dit probleem is nu verholpen.

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

.... nog 11 aanmeldingen.... en 700 leden....  :D

Dit weekend een "boom" ?  (opening Autosalon)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Euhm... jij hebt het nog niet gemerkt blijkbaar, maar we zitten continu met 15-25 bezoekers op het forum alleen al B|
Samengeteld met de blog, komt dat makkelijk op piekmomenten uit boven de 40 bezoekers op hetzelfde moment (gemeten via Google Analytics)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 uren geleden, Aardgasrijder zei:

Euhm... jij hebt het nog niet gemerkt blijkbaar, maar we zitten continu met 15-25 bezoekers op het forum alleen al 

Ja, maar met "boom" bedoel ik het aantal geregistreerde forumleden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Lange_666 zei:

Zijn de "bots" daar uitgefilterd?

"Bots" hoeven zich bij wijze van spreken niet te registreren want ze kunnen de inhoud van dit forum ook volledig lezen zonder dat. Maar enkele spammers kunnen er eventueel nog bij zitten alhoewel die geblokkeerd zijn om iets te posten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Lange_666 De bots zitten wel op de teller onderin het forum, maar via Google Analytics zitten die niet in de cijfers.

Er zijn effectie op sommige momenten meer dan 40 unieke bezoekers aanwezig op allerlei pagina's op de blog en het forum.

Wanneer er bv. 110 gasten op het forum zijn, zitten daar heel veel bots tussen ^_^

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Aardgasrijder zei:

@Lange_666 De bots zitten wel op de teller onderin het forum, maar via Google Analytics zitten die niet in de cijfers.

Er zijn effectie op sommige momenten meer dan 40 unieke bezoekers aanwezig op allerlei pagina's op de blog en het forum.

Wanneer er bv. 110 gasten op het forum zijn, zitten daar heel veel bots tussen ^_^

Dit past hier zeker onder :P

• Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat betekent de uitspraak van minister Peeters dat bedrijfsvoertuigen op elektriciteit 120% aftrekbaar zijn?

Krijgt een bedrijfsleider bij keuze van een dergelijk voertuig er nog geld bovenop dat de belastingsbetaler financiert of hoe moet ik dat zien?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, Lage Emissie Zone zei:

Wat betekent de uitspraak van minister Peeters dat bedrijfsvoertuigen op elektriciteit 120% aftrekbaar zijn?

Krijgt een bedrijfsleider bij keuze van een dergelijk voertuig er nog geld bovenop dat de belastingsbetaler financiert of hoe moet ik dat zien?

't Is daarom dat de prijzen aan de pomp voor Euro 95, Super 98, Diesel en LPG onlangs nogal sterk gestegen zijn.

Hoe het zit met bedrijven, die bedrijfswagens op diesel geven aan hun personeel, moeten die ook een hoge BIV en verkeersbelasting betalen of kunnen ze dat allemaal aftrekken van hun belastingen, en ingeven als kosten?

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden, stefanmiler zei:

Automatische zoek/crawl robots.  Geen mensen dus.

OK, merci ... dacht dat het een acroniem was B|

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 minuten geleden, stefanmiler zei:

Automatische zoek/crawl robots.  Geen mensen dus.

Zoiets :

image.png.05d44922fc6f0c5293443220e75c46b6.png

• Hahaha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen