CH4 Geplaatst: 16 september 2017 Delen Geplaatst: 16 september 2017 Hallo, Ik ben aan het overwegen om een tweedehands CNG-auto (golf variant uit 2014, 157.000 km) te kopen. Ik heb natuurlijk de pagina gelezen over de autokeuring, maar heb nog een paar extra vragen: Heeft een Golf TGI flexibele hogedrukleidingen die na 8 jaar vervangen moeten worden? Zoja, heeft iemand daar ervaring mee? Een idee wat dat zoal kost? Is die 8-jaarlijkse vervanging specifiek voor België geregeld of geldt dat in heel Europa? Ik woon namelijk in Nederland. Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 16 september 2017 Delen Geplaatst: 16 september 2017 Je kan die vraag best eens stellen aan @Philippe van Drive Systems in Tienen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Philippe Geplaatst: 24 september 2017 Delen Geplaatst: 24 september 2017 Beste CH4, De meeste CNG-wagens hebben een 'starre' vulleiding, en deze kan dus rustig blijven zitten. Het is enkel een flexibele leiding die om de 8 jaar vervangen moet worden. We hebben dit tot nu toe enkel gezien op bepaalde bestelwagens, niet op personenwagens. Veel succes met die Golf, Philippe 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CH4 Geplaatst: 25 september 2017 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2017 Hartelijk bedankt voor de uitleg Philippe! Een hele geruststelling. Ik ben ondertussen ook aan het twijfelen over een nieuwe octavia combi CNG aangezien er net in Nederland een "slooppremie" van 5500 euro voor oude diesels (zoals ik er eentje staan heb) is gelanceerd. Wordt vervolgd. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen