Ga naar inhoud

Zouden jullie nog een Caddy op CNG kopen?

Recommended Posts

• Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Wie reageerde het vaakst in dit onderwerp?

Wie reageerde het vaakst in dit onderwerp?

Polulairste reacties

eindelijk en veel vroeger dan gepland. Caddy staat bij dealer. Moes nog betaald  en gewassen worden Nu nog stickers regelen.

Hij is er!!!   We hebben er 4 maand op gewacht, en was er 3 weken eerder dan aangekondigd.   Volgens de garage (Jennes Machelen) leveren ze er momenteel twee per week af met CNG, h

Ik heb geen automatische versnellingsbak maar ik heb gisteren volgetankt met CNG in Houthalen en nu, na 120 km (dus de BC heeft tijd genoeg gehad om gaskwaliteit en rijstijl te evalueren) kom ik op ee

Geplaatste afbeeldingen

De optie bodemplaat ben ik vergeten, maar is 300€ voor een stuk plastiek vind ik wel erover. App connect ben ik aan het overwegen wegens meer gebruik van waze  en tomtom.

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hey Pluxy,

heb m'n post aangepast want was niet duidelijk: we hebben die optie niet genomen, maar dat die optie bestond deed ons wat de wenkbrauwen fronsen. Zou onze auto dan aan de onderkant minder goed beschermd zijn tegen vuil en pekel op gevoelige plekken zonder die optie dan met?

Geen idee, maar toen onze wagen op de brug stond had ik niet het idee dat er te weinig beschermplaten op stonden.

Groeten,

Didier

Link naar bericht
Delen op andere sites

Caddy heeft er gewoon geen. Kangoo was volledig dicht zonder meerprijs.

Tip, steek er LED's in vooraan. Standaard licht is niet veel. Ben wel veeleisend als het op licht aankomt(zeggen ze hier).(beroepsmisvorming?)

aangepast door pluxy

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, pluxy zei:

Caddy heeft er gewoon geen. Kangoo was volledig dicht zonder meerprijs.

Tip, steek er LED's in vooraan. Standaard licht is niet veel. Ben wel veeleisend als het op licht aankomt(zeggen ze hier).(beroepsmisvorming?)

Welke LEDs zou je dan aanraden ? Op de Caddy heb ik Xenon maar op de Golf heb ik geen upgrade genomen en beklaag het me nu een beetje :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...