Ga naar inhoud
pluxy

Zouden jullie nog een Caddy op CNG kopen?

Recommended Posts

15 uren geleden, pluxy zei:

En is dit de vraagprijs waard als je bv een iphone hebt?

Wij hebben de app Connect er bijbesteld maar geen navigatie op de auto genomen. Via de app Connect is het dan mogelijk om Waze of Google Maps op het scherm te krijgen en zo te navigeren. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 uren geleden, pluxy zei:

smartlink is voor android. deze heb ik ni nodig.

Smartlink is voor android auto, Apple carplay en mirror link (op android). App connect is iets van skoda zelf uit om meer dingen in je auto te kunnen bedienen met je telefoon...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi,

Weet er iemand hoelang het duurt eer een caddy tot bij ons raakt. Gisterren is namelijk de status van mijn bestelling gewijzigd naar " in Productie".

@Krokodyly Is bij jouw de status ook gewijzigd?

aangepast door pluxy

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 uren geleden, pluxy zei:

Hoi,

Weet er iemand hoelang het duurt eer een caddy tot bij ons raakt. Gisterren is namelijk de status van mijn bestelling gewijzigd naar " in Productie".

@Krokodyly Is bij jouw de status ook gewijzigd?

Hoe kan ik de status van mijn wagen raadplegen? Ik heb met mijn bestelling nog niet meer gedaan of gezien dan de bestelbon vast gehad :). Lees hier wel op het forum dat er nog iemand is die hem vroeger dan verwacht heeft. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Krokodyly zei:

Hoe kan ik de status van mijn wagen raadplegen? Ik heb met mijn bestelling nog niet meer gedaan of gezien dan de bestelbon vast gehad :). Lees hier wel op het forum dat er nog iemand is die hem vroeger dan verwacht heeft. 

Volgens hetgeen ik in een ander topic gelezen heb zou jouw concessiehouder (dealer) de status van je wagen kunnen opvolgen. Zie hieronder:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, pluxy zei:

@KrokodylyIk ben geregistreerd op myvolkswagen.be en vervolgens stond alle info klaar.

https://www.myvolkswagen.be/VWSplashPage?inst=2X#/login

Maar kan zijn dat ik ook een mail van volkswagen heb gehad.Paar dagen na bestelling, maar ben hier niet zeker van aangezien dat vw constant mail stuurt na bestelling.

Heb de mail die ik gekregen heb twee weken na de bestelling van VW eens bekeken, enkel reclame voor wecare formule en pdf met accessoires die je nog kunt bij kopen. 
Om aan te melden bij myvolkswagen heb je een code nodig, maar staat niets bruikbaar op bestelbon of bij de weinige autogegevens in de wecare offerte. Zopas aangemeld op myvolkswagen zonder code 

maar uiteraard staat onze aankoop er dan niet bij... Heb m'n vriendin een berichtje laten sturen naar de verkoper, oude klasgenoot, dus hopelijk krijgen we ook wat meer info.

• Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, pluxy zei:

eindelijk en veel vroeger dan gepland. Caddy staat bij dealer.

Moes nog betaald :x en gewassen worden:P

Nu nog stickers regelen.:P

Zes weken heb je moeten wachten. Dat is in feite een normale leveringstermijn zoals die altijd geweest is bij de VAG-groep.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, pluxy zei:

eindelijk en veel vroeger dan gepland. Caddy staat bij dealer.

Moes nog betaald :x en gewassen worden:P

Nu nog stickers regelen.:P

Dan zal de onze er hopelijk ook wel bijna aankomen. Stickers heb ik al besteld van zodra we de auto besteld hadden en ik dit forum tegen kwam ?. Heb al geregeld dat ik hem van de garage direct binnen breng bij een maat op het werk om er keramische coating op te zetten (ontdekt op forum hier), benieuwd naar het resultaat daarvan. Wel een beetje gepakt op snelheid door Volkswagen, de nieuwe oprit en carport die ik voor de auto ga leggen/zetten zijn er nog niet:$

• Hahaha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Krokodyly zei:

Wel een beetje gepakt op snelheid door Volkswagen, de nieuwe oprit en carport die ik voor de auto ga leggen/zetten zijn er nog niet:$

Zijt blij !!!

Want den eerste die zich hier op het forum gaat kwaad maken dat zijn of haar CNG-wagen te vroeg geleverd werd, krijg van mij strafpunten !

• Hahaha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, pluxy zei:

@Krokodylydie keramische coating bedoel je daarmee Nano? Wat betaal je?

Geen flauw idee of het nano noemt. Ik zag de naam keramische coating hier op het forum staan en heb gevraagd aan ne maat die id auto onderdelen zit of hij dat kende en of dat zelf te doen was. En hij zei dat hij dit op zijn golf ook zit en zelf te doen is mits de lak goed gepolierd is, zelfs bij nieuwe auto’s. Aan producten zou het €80 zijn dacht ik dat hij zei, maar kon zijn dat hij tegen dan stalen had gekregen van leverancier en dat we het daarmee konden doen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

wie weet wat er via de vagcom bij een caddy gewijzigd kan worden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik ben ook nog steeds op zoek naar een methode om de spiegels van een caddy te laten inklappen bij afsluiten...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Idem hier voor een New Beetle. Spiegels klappen enkel in via het spiegelbedieningsknopje.

Wel al gelezen dat als de bijbehorende stuurmodule niet aanwezig is (modules met een zwart bolletje in OBDEleven)  dat het dan niet kan.

De betreffende module kan je wel activeren maar zonder module activeer je in feite niks.

Trouwens, de lijst voor een New Beetle op de gerritspeek website geeft meer aan dan ik zelf kan via OBD.

aangepast door Lange_666
  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 17/3/2018 om 01:14, muscles zei:

Zijt blij !!!

Want den eerste die zich hier op het forum gaat kwaad maken dat zijn of haar CNG-wagen te vroeg geleverd werd, krijg van mij strafpunten !

Ahwel...De mijne werd 1 week te vroeg geleverd 🙂

• Hahaha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, svermoere zei:

Ahwel...De mijne werd 1 week te vroeg geleverd 🙂

En ben je nu kwaad daarvoor? 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen