Joran Geplaatst: 14 september 2017 Delen Geplaatst: 14 september 2017 Hallo iedereen, Ik heb al een tijdje een probleem, en vroeg me af of ik alleen dit probleem heb. Als ik naar de tankstations van Europa wil kijken, dan krijg je normaal gezien een landkaart met alle stations op. Welnu daar wringt het schoentje... De kaart van België krijg ik mooi te zien, maar van andere landen alleen een wit scherm. Heeft er iemand dit probleem ook, en zo ja heb jij misschien een oplossing gevonden? Ik heb ook al verschillende browsers geprobeerd, zoals Safari, Firefox, Chrome Of is het misschien een slechte link in de website? (Wil natuurlijk niet met de vinger wijzen!) Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.. Groeten en alvast bedankt! Joran Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr Nick Geplaatst: 14 september 2017 Delen Geplaatst: 14 september 2017 over welke website heb je het? autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joran Geplaatst: 14 september 2017 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2017 Aardgasrijder.be Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 15 september 2017 Delen Geplaatst: 15 september 2017 (aangepast) @Joran Bij mij ook blank als ik op de landen afzonderlijk klik. Probeer deze link eens, die werkt bij mij wel (en dan slepen naar land dat je wil) 15 september 2017 aangepast door JoBé 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen