Ga naar inhoud

Recommended Posts

• Reacties 576
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Wie reageerde het vaakst in dit onderwerp?

Wie reageerde het vaakst in dit onderwerp?

Polulairste reacties

Als er geen stad bij staat wordt dan niet algemeen aangenomen dat het over Antwerpen gaat?

Vandaag werd ik 'gespot' op de parking van Decathlon in Schelle.  Iemand kwam nieuwsgierig naar mijn Caddy Maxi kijken.  Ik liet hem de kofferruimte zien en vertelde dat het een wagen op CNG

Hierbij een vriendelijk esthetisch advies voor de eigenaar van de witte VW UP! die deze morgen de A19 opreed van op de R8: Ik zou mijn reglementaire CNG sticker op de witte bumper kleven in plaats van

Geplaatste afbeeldingen

Afgelopen week 2 CNG-rijders gespot in mijn thuisstad Maaseik:
Cng-rijder gespot Neeroeteren - Ophovenstraat ter hoogte van verzekeringen De Meyer -> Audi A3 sportback Wit (met lelijke CNG-sticker) 

Cng-rijder gespot Neeroeteren - Spar VW Golf Variant donker blauw (met lelijke CNG-sticker)

• Vind ik leuk 1

Beheerder van Aardgasrijder.be
Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI EcoFuel 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) Verbruik VW Touran 1.4 TSI Eco Fuel 180.000 km  and counting :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

In een parallel universum zou het kunnen maar in mijn eigen universum stond mijn Octavia op dat moment op een parking in Brugge... Wat dus betekent dat er nog minstens een derde lichtblauwe CNG Octavia combi rondrijdt. Wat een ontgoocheling, ik die dacht een uniek exemplaar in mijn bezit te hebben.:|

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze morgen opnieuw een lichtblauwe Octavia Combi CNG gespot (met dezelfde lelijke sticker), ditmaal echter op de E40 richting Brussel centrum (tussen de ring en de ingang van de tunnels), nam de afrit Reyers.

Spritmonitor Skoda Octavia Combi (L en H+ gas gecombineerd): 745990_5.png

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zondag 09/10 +/-  10.00 u  regio Kampenhout - Planckendael

Rode Skoda Octavia Combi G-tec op CNG (zonder sticker)

Zondag 09/10 omstreeks 18.00u Kampenhout

Zwarte Audi A3 G-tron (zonder sticker)

• Vind ik leuk 1

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI EcoFuel 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) Verbruik VW Touran 1.4 TSI Eco Fuel 180.000 km  and counting :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

12/10, rond 17u, op de Noorderlaan, ter hoogte van het politiebureau, een groenige VW Caddy

13/10 ± rond 15u, VW Golf Variant op de parking van de MediaMarkt van Schoten

Ze beginnen op te vallen, bij mij in de buurt is er een fiat bestelwagen op cng, meer en meer begin je wagens op cng te zien, zelfs al een truck op cng gezien in Nederland.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb een paar "vaste" CNG-wagens die ik bijna dagelijks passeer (G-tron A3, Skoda Octavia combi en een Fiat Fiorino). Ook de Fiats 500L van Eandis en de Sprinters van DHL kom ik geregeld tegen. Tegen januari zien we een nieuwe kleine boost wellicht als er een (degelijke) premie komt!

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Manadag 24/10 omstreeks 09.00u Opoeteren richting Opflabbeek.

Witte Fiat Punto (natural Power) zonder sticker :$
Ik reed erachter, maar kon niet voorbijsteken om reclame te maken voor de website en het forum B|

• Vind ik leuk 1

Link naar bericht
Delen op andere sites

In Lier in de wijk zevenbergen een rolstoeltaxi (mercedes sprinter) van Hendrikx met de boodschap op de zijkant dat zij op aardgas rijden.:D

• Vind ik leuk 2

BMW moto oldtimerfanaat  :D

Golf TGI Highline (2015)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmiddag om 13:00 voorbijgestoken door een Seat Leon Break (1-NAx xxx) voorzien van een lelijke sticker op de A12 ter hoogte van Breendonk richting Brussel.

Nadien dezelfde wagen op de ring rond Brussel richting Anderlecht.

Madammeke achter het stuur...

Spritmonitor Skoda Octavia Combi (L en H+ gas gecombineerd): 745990_5.png

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze week gespot :

- een Golf 5 deurs CNG in Kalmthout / Kijkuitstraat

- een Iveco bestelwagen van een plaatselijk loodgieters/badkamerinstallatiebedrijf op CNG eveneens in Kalmthout.

- een lichtblauwe Golf Variant TGI op de Bredabaan in Brasschaat.

- een Skoda Citygo op de Noorderlaan/Antwerpen

- een bestickerde  demowagen  Golf TGI van garage Rietje in Kapellen.

Allen met de lelijke CNG sticker .....)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmiddag met den oldtimer moto richting werk gebold.

Zie ik in Duffel op de Mechelsesteenwg ter hoogte van den Aldi nen blauwe fiat doblo (lichte vracht) met lelijke sticker geparkeerd staan.

Bij ons in de wijk nog een bewoner met een CNG voituur skoda citigo

BMW moto oldtimerfanaat  :D

Golf TGI Highline (2015)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...