Ga naar inhoud
Lange_666

CNG rijder gespot

Recommended Posts

Vanavond om 20u aan het St.Jan Bergmancollege stond een bruine Caddy 1-TBE..., met sticker in ruitvorm zonder wit deel, de kinderen op te wachten na de muziekles.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uren geleden, JJR zei:

Vanavond om 20u aan het St.Jan Bergmancollege stond een bruine Caddy 1-TBE..., met sticker in ruitvorm zonder wit deel, de kinderen op te wachten na de muziekles.

Welk St.Jan Bergmancollege?  Ik denk wel dat er een hoop zijn in Vlaanderen ;)

• Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Lange_666 zei:

Als er geen stad bij staat wordt dan niet algemeen aangenomen dat het over Antwerpen gaat?

Uiteraard, niet aan gedacht B|

• Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

St.Jan Bergman Zonhoven. Niet HET stad maar wel ( 1 van) DE gemeente(s) in (DE) Limburg.
Die laatste titel hoor ik niet graag, maar als A'pen zich mag profileren mogen wij in Limburg dat ook.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gistermiddag rond 14u, parking Vw garage Rietje Burcht/Zwijndrecht. Zwarte Caddy maxi TGI zonder sticker... Garagist reed ermee rond op de parking... Met zwarte handschoenen aan... Wslk een nieuwe wagen? 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, ChristianBoodts zei:

Vanmorgen VW Caddy (denk ik) vlak voorbij Kennedytunnel op E17 richting Gent.
Met lelijke sticker (zoals ik) én behoorlijke snelheid emoji3.png

Tja, als je dat echt wil, dan kan je heel snel rijden met je aardgaswagen. Dat is geen enkel probleem :D

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden, muscles zei:

Tja, als je dat echt wil, dan kan je heel snel rijden met je aardgaswagen. Dat is geen enkel probleem :D

ik denk dat het probleem meestal niet zozeer de motor van de wagens is die daar zorgt dat ze traag rijden, maar vooral degene die achter het stuur zitten, en nog meer, het aantal wagens dat daar rijdt. ;)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Dr Nick zei:
ik denk dat het probleem meestal niet zozeer de motor van de wagens is die daar zorgt dat ze traag rijden, maar vooral degene die achter het stuur zitten, en nog meer, het aantal wagens dat daar rijdt.

Tja, 't gaat daar ook in de tunnel naar boven en aan een bocht en dan niet altijd duidelijk hoe snel je mag rijden... dat zorgt voor verwarring

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag, 12 januari om 10.20 uur, op voorbehouden parking voor dienstwagens op de parking aan het gemeentehuis van Ranst (dat in Broechem is) : witte Fiat 500 L van de gemeente Ranst. 

Met de officiële sticker waarvan je het wit niet zo goed ziet op een witte auto... :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Da's dan al de tweede wagen want ze hebben ook nog een VW up CNG als dienstwagen.....

Wauw, onze gemeente is eindelijk aan het vergroenen..... :ph34r::D:D

• Vind ik leuk 1
  • Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag, ongeveer rond 11u40, terwijl de verkeerslichten op rood gesprongen waren en ik op de grote ring in Hasselt ter hoogte van de Grenslandhallen tot stilstand kwam op het linkervak richting Diepenbeek, Kortessem, zag ik rechts van mij een donkerblauwe Audi A3 met op de achterkant G-Tron, en G-Tron staat ook op de zijkanten van de A3. Hij had echter geen CNG-sticker. Foei ;) :D

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De laaste tijd minder CNG gezien, maar ik heb al meer dan 7 dagen zelf niet meer in mijn wagen gezeten (fietske!).  Daarnet aan het MAS, fiat dublo van Stad Antwerpen.  Wat vertraagd (witte wagen) en het bleek toch een mooie ruit sticker te zijn geweest ^_^.  Beetje later aan slachthuislaan in Antwerpen een Caddy Maxi van Stad Antwerpen, nu met lelijke sticker.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik was deze middag om 12u15 bij Q8 gaan tanken in Houthalen, en daarna de autostrade genomen richting Brussel. Toen ik kort daarna op de autostrade zelf reed, stak er mij een Renault Megane voorbij met een sticker rechts van de nummerplaat. Ik heb de sticker zelf niet goed gezien omdat hij op grote afstand van mij voorbijstak, maar het zou een CNG-sticker kunnen geweest zijn.

Daarna, nadat ik in Beringen de afrit genomen had, en richting Paal reed, heb ik aan het kruispunt met de weg naar Tessenderlo een beige metallic Fiat 500 L gezien met officiële CNG-sticker rechts van de nummerplaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
27 minuten geleden, Koen C zei:

Dat is dan al de 2e Renault Megane op CNG.

@Ellis uit Nederland heeft er ook één.

https://www.aardgasrijder.be/forum/topic/852-kostenverbruik-aardgas/?tab=comments#comment-11382

Het is omdat ik dat bericht van @Ellis gelezen had over zijn Renault Megane dat ik er rekening mee hield dat de Megane die ik gezien heb, misschien ook op CNG rijdt.

Overigens heb ik gisteren, zaterdagnamiddag, op de parking van de Colruyt van Sint-Truiden een zilvergrijze Octavia Combi zien staan van de Colruyt-groep met CNG op de twee voordeuren en met officiële CNG-sticker rechts van de nummerplaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.