Ga naar inhoud
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018
cngtom

bouw van nieuwe CNG-tankstations

Recommended Posts

Ik reken op Wommelgem binnenkort (maar in een andere topic werd gesproken van leidingen en dergelijke, dus dat lijkt opgestart), Mortsel en Beveren... Hopelijk dan deze maand nog ergens! Ik ben in blijde verwachting sinds april hiervoor xD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je hebt gelijk, echter is dit allemaal in het Antwerpse en ik kan geen nieuwe berichten terugvinden, buiten diezelfde die er 4-5 maanden geleden ook al waren.
Dats heeft geen nieuwe communicatie meer gedaan en andere aanbieders blijven mijnsinziens ook achter.
Als we tegen 2020 in iedere gemeente een CNG-pomp willen hebben zoals Tommelein dit wil.... euhm dan kunnen ze best wel wat milieuaanvragen indienen en met concrete plannen komen.

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb Webhosting & Webdesign
Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 50.000 km and counting

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 160.000 km  and counting

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
48 minuten geleden, Aardgasrijder zei:

@satsurfer Dats Beringen (Limburg) is ondertussen open, gele pin mag daar weg.

Aardgasrijder: Er stond al een Dats24 logo bij Beringen hoor, maar vergeten een geel ballonnetje (iets verder) weg te doen. Het logo dan ook opgeschoven. Malle ook  aangepast. Thx. :D

Vierhoek Brugge-Wingene-Aalter-Maldegem mogen er ook een paar bijkomen hoor. Ook in de Westhoek.

aangepast door satsurfer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 3-9-2016 om 16:20, satsurfer zei:

Aangepast :D

cng stations België

Nog te doen: Boom (Dats) = L-gas   (er zijn er nog zo maar daar ben ik niet zeker van)

Spritmonitor Skoda Octavia Combi (L en H+ gas gecombineerd): 745990_5.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

yup maar bij sommige staat de kwaliteit van het gas erbij en bij deze in Boom is dat niet het geval.

En ik weet zeker dat het daar L-gas is...vandaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad simpel, mijn vraag is eigenlijk nog simpeler (maar het dringt blijkbaar niet door)... waarom bij het ene station wel vermelden om wat voor soort gas gas gaat en bij het andere niet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Lange_666 zei:

mijn vraag is eigenlijk nog simpeler (maar het dringt blijkbaar niet door)

een beetje minder hautain en respectvoller zou U niet misstaan. O.o Ik zou zeggen: 'de beste stuurlui staan aan wal' B|

Ik ben dit 4,5 jaar terug begonnen omdat er gewoon géén eenduidige site was, ofwel onvolledig, of geen correcte locaties, of late updates,....Ik verdien daar 0,0 € mee. Ga eens kijken op de site van de 'officiële' NGVA gaan kijken hoe correct en compleet die wel is.

Op 21 oktober 2016 13:12 meld ik (op een beleefdere toon dan die van U) : "Uw kaart toont dats24 station Tielt als 'niet actief', terwijl dit toch al van 18/7/16 open is."

=> geen reactie op (vroeger wel soms)

Nu zijn we 4 jaar verder, en is dit een betrouwbare kaart voor velen (bijna 154.000 hits, niet slecht hé). Of er nu L of H gas bijstaat, ga je daarvoor niet tanken? Zoveel keuze is er ook niet hé? Of ga je van Boom naar Aalst rijden voor H-gas te kunnen tanken?

Om de zoveel tijd vul ik 1 aan, en dan vergeet ik misschien soms L of H gas te vermelden. Zo een ramp is dit toch niet? Daarbij aardgasrijder zou zelf een kaart met prijzen e.d. lanceren dit jaar. Dus binnenkort is de mijne achterhaald en kan U uw pijlen op deze sympathieke forumbeheerder richten. o.O

aangepast door satsurfer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beetje lichtgeraakt zo te lezen. Nevermind...als het voor u niet belang is, voor mij ook niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ Lange_666: 'k zou mijn eigen map starten mocht ik jou zijn. :D Ik sta open voor fouten of opbouwende kritiek, maar mensen die zelf niets presteren, dan een beetje denigrerend komen komen melden 'dat het niet doordringt'...tja, dan is mijn respect omgekeerd ook ver te zoeken. I rest my case.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste vriend, ik vroeg mij enkel af waarom er bij het ene station die info wel staat en bij de andere niet.

Uw reactie was:  Ja, alles in Brussel/Antwerpen/Limburg/Vlaams Brabant. Simpel.

Bij mij komt dat over als: Lomp kieken, waar zit je over te zagen, heel die regio is L-gas, dat weet toch iedereen.

Ik vroeg me dan eigenlijk af wat voor info er op de grens van die regio staat, want daar is het wel belangrijk(er). En daar is dat net hetzelfde, bij de ene wel en bij de andere niet.

Sommigen zijn blijkbaar lichtgeraakt en snel op hun pik getrapt omdat je een opmerking geeft over hun werk.

Wel, zoiets kan je vermijden door de info te vervolledigen. En dan heb je zulke reacties niet. Ik wees er enkel op dat er iets ontbrak. D'as alles.

Trouwens, wat heb je aan info als er info ontbreekt (anders is het maar een halfwassen prestatie niet)?

En met alle respect...uw kaart kan er maar beter (en vollediger) door worden.

aangepast door Lange_666

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Lange_666 @satsurfer

Het was inderdaad de bedoeling om zelf een kaart te ontwikkelen met bijhorende app, echter is de kostprijs voor een app echt wel enorm groot.
Het grootse plan was om een app te maken zoals die van gibgas en Europese CNG finder, echter wat heeft het voor zin als ik er eentje maak die al bestaat en die uitgebreider is dan die ik zelf ga ontwikkelen?

Het plan staat even in de koelkast en probeer jullie aub een beetje te vertaan ^_^

• Vind ik leuk 1

Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 50.000 km and counting

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 160.000 km  and counting

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

UPDATE: Ik heb nuttig en vriendelijk bericht gekregen van Pitpoint dat de bouw van het CNG station in Mortsel wordt uitgesteld (december 2017 ten laatste moeten ze beslissen heb ik begrepen). Ze willen eerst de resultaten van het CNG station in Wommelgem afwachten alvorens te investeren in Mortsel. Jammer, maar begrijpelijk. 

Het CNG station in Wommelgem komt er voor het einde van het jaar, zoals we op dit forum al konden lezen, is het een en ander al in opbouw.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk wel dat dit goed gaat komen B| Het aantal CNG-rijders in die regio is opmerkelijk hoger dan elders in Vlaanderen, de pomp ligt ook kort bij de autosnelweg.
Het grootste punt dat me momenteel zorgen baart is het feit dat CNG niet (meer) in het nieuws komt. In mijn omgeving kent niemand het, behalve dan de mensen die weten dat ik met een aardgaswagen rij omdat ik er reclame van aardgasrijder.be heb opgezet.
Hopelijk met het komend autosalon gaan we weer een stijging in de verkoop van de aardgaswagens zien en hopelijk zal de FLEET met firmawagens hier meer op gaan inzetten, deze blijven in mijn ogen echt serieus achter, mede door het feit dat er geen extra voordelen hangen aan een aardgaswagen tov een dieselwagen.
Naar mijn 'gevoel' en op basis van de verkoop van de cng-sticker zit er wat verval op, dit is ook waarom ik vermoed dat Pitpoint met de pomp in Mortsel ook afwachtend is.

De bezoekers van de website en het forum zijn wel heel stabiel, er komen procentueel veel nieuwe bezoekers, wat dan wel weer positief is :)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uren geleden, Aardgasrijder zei:

Ik denk wel dat dit goed gaat komen B| Het aantal CNG-rijders in die regio is opmerkelijk hoger dan elders in Vlaanderen, de pomp ligt ook kort bij de autosnelweg.
Het grootste punt dat me momenteel zorgen baart is het feit dat CNG niet (meer) in het nieuws komt. In mijn omgeving kent niemand het, behalve dan de mensen die weten dat ik met een aardgaswagen rij omdat ik er reclame van aardgasrijder.be heb opgezet.
Hopelijk met het komend autosalon gaan we weer een stijging in de verkoop van de aardgaswagens zien en hopelijk zal de FLEET met firmawagens hier meer op gaan inzetten, deze blijven in mijn ogen echt serieus achter, mede door het feit dat er geen extra voordelen hangen aan een aardgaswagen tov een dieselwagen.
Naar mijn 'gevoel' en op basis van de verkoop van de cng-sticker zit er wat verval op, dit is ook waarom ik vermoed dat Pitpoint met de pomp in Mortsel ook afwachtend is.

De bezoekers van de website en het forum zijn wel heel stabiel, er komen procentueel veel nieuwe bezoekers, wat dan wel weer positief is :)

ik wil ook wel reclame van aardgasrijder.be op mijn auto kleven :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 17-11-2016 om 08:59, CNGarni zei:

Pitpoint dat de bouw van het CNG station in Mortsel wordt uitgesteld.

Het CNG station in Wommelgem komt er voor het einde van het jaar, zoals we op dit forum al konden lezen, is het een en ander al in opbouw.

Kunnen jullie een adres geven waar deze stations zullen komen? Ook voor toekomstige meldingen hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maes Mortsel (Esso Express)

Krijgsbaan 214
2640 Mortsel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ter überverduidelijking: het is over dit laatste tankstation op de Krijgsbaan inderdaad dat ik berichtte. Deze bouw wordt voorlopig uitgesteld en de bouw daarvan geëvalueerd a.h.v. de verkoop in Wommelgem.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Aardgasrijder zei:

Maes Mortsel (Esso Express)

Krijgsbaan 214
2640 Mortsel

Euhm, eerst Pitpoint, dan Maes, en nu ook Esso Express? Welk logo moet er later op?O.o

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Discussieer mee

Je kan nu reageren en later registreren Als je een account hebt, login met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Verwijder opmaak

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...