Ga naar inhoud
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
cngtom

bouw van nieuwe CNG-tankstations

Recommended Posts

Ik zie Hechtel ertussen staan, dat is alvast ook een goede locatie vind ik. Dit kan de blinde vlek wat oplossen in het Noorden van Limburg.

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb Webhosting & Webdesign
Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 50.000 km and counting

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 160.000 km  and counting

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wommelgem staat er ook bij.

In die gemeente is er al een Pitpoint.

• Vind ik leuk 1

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km   -  5.7 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

het is maar 200mtrs tss de colruyt en de cng pomp van pitpoint in wommelgem, goed voor de concurrentie

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

VW GOLF VARIANT 1.4 TGI  HIGHLINE LIMESTONE-GREY 7/2016

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 11/1/2018 om 20:27, Aardgasrijder zei:

Esso-tankstation op de Rooigemlaan te Gent, daar zal in april een CNG-pomp worden geopend.

De datum werd me via email meegedeeld. Uitbater G & V ;)

Zojuist een mail ontvangen een bezoeker van de website (Hanne) bevestiging dat het tankstation open is voor CNG !

https://www.maes-oil.be/nl/tankstation/gent-rooigemlaan-esso/

Dus men zegge het voort:

Gent Rooigemlaan Esso heeft nu CNG !!!

Rooigemlaan 2
9000 Gent

Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 50.000 km and counting

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 160.000 km  and counting

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zie dat op de kaart Wommelgem ook nog ontbreekt.

@satsurfer fix jij dit samen met Esso Gent?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
43 minuten geleden, Aardgasrijder zei:

Zojuist een mail ontvangen een bezoeker van de website (Hanne) bevestiging dat het tankstation open is voor CNG !

https://www.maes-oil.be/nl/tankstation/gent-rooigemlaan-esso/

Dus men zegge het voort:

Gent Rooigemlaan Esso heeft nu CNG !!!

Rooigemlaan 2
9000 Gent

Vlakbij mijn dochter(s) ! Estupendo !

• Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Enkele foto's van de CNG-installatie bij ESSO, Rooigemlaan 2 in Gent.

ESSO-Gent-1-ORIG.jpg

ESSO-Gent-2-ORIG.jpg

• Vind ik leuk 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi G-Tec | Op dit ogenblik een verbruik van 4,14 kg/100 km | 229.000 km and counting...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, pluxy zei:

Is uw beroep

cng stations afrijden??

Als ik daarvoor betaald werd, ja.

Nee, die foto's stonden op Twitter.

• Hahaha 1

Škoda Octavia Combi G-Tec | Op dit ogenblik een verbruik van 4,14 kg/100 km | 229.000 km and counting...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, Stef zei:

Dats Heverlee is volgens website open

Eindelijk !!! ?

Dats24-Heverlee-CNG-vanaf-2018-06-01ste.png

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens Dats.be:

"Het CNG-netwerk blijft trouwens uitbreiden: België mikt op 170 stations tegen 2019. Dit jaar staan Wetteren, Basecles, Eupen, Erpe-Mere, Ieper, Sint-Truiden, Hechtel-Eksel, Wommelgem en Knokke nog op de planning. Ook het netwerk in Wallonië zal verder uitgebreid worden."

We mogen dus nog 70 (!) nieuwe stations verwachten dit jaar. Dat zijn er 2,9 per week ?

• Vind ik leuk 1
  • Hahaha 1

----

884152_5.png- Volvo V60 Bi fuel 2.0 213pk BJ2014 - meestal L-gas

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Sertitude zei:

Volgens Dats.be:

"Het CNG-netwerk blijft trouwens uitbreiden: België mikt op 170 stations tegen 2019. Dit jaar staan Wetteren, Basecles, Eupen, Erpe-Mere, Ieper, Sint-Truiden, Hechtel-Eksel, Wommelgem en Knokke nog op de planning. Ook het netwerk in Wallonië zal verder uitgebreid worden."

We mogen dus nog 70 (!) nieuwe stations verwachten dit jaar. Dat zijn er 2,9 per week ?

Pak dat maar met een korreltje zout ! Maak daar maar tegen einde 2019 van. In Sint-Truiden o.a. zijn ze nog altijd niet aan de afbraak van het restaurant begonnen waar het nieuwe en tweede tankstation moet komen.

Op dit ogenblik gaan er nog altijd maar twee CNG-stations per maand open.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

In Hechtel zijn de grondwerken al in uitvoering (winkel Colruyt en Dats24 tankstation), maar of we daar tegen einde dit jaar al kunnen tanken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
36 minuten geleden, Lucky zei:

In Hechtel zijn de grondwerken al in uitvoering (winkel Colruyt en Dats24 tankstation), maar of we daar tegen einde dit jaar al kunnen tanken.

Ja, aan die Colruyt is nog helemaal geen Dats24-tankstation. En als ze al begonnen zijn, dan zou het kunnen dat die eind dit jaar al af is.

Mensen van die omgeving en van Noord-Limburg hoeven dan niet meer tot Houthalen te rijden tenzij ze het de moeite vinden om 10 eurocent per kg minder te moeten betalen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 20/6/2018 om 22:17, muscles zei:

Pak dat maar met een korreltje zout ! Maak daar maar tegen einde 2019 van. In Sint-Truiden o.a. zijn ze nog altijd niet aan de afbraak van het restaurant begonnen waar het nieuwe en tweede tankstation moet komen.

Op dit ogenblik gaan er nog altijd maar twee CNG-stations per maand open.

Komt er een compleet nieuw tankstation in Sint-Truiden dan? Ik zou niet direct weten over welk restaurant je het hebt eigenlijk, het enige restaurant dat ik er weet zijn zie ik niet direct afgebroken worden.

aangepast door Mylan1999

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
59 minuten geleden, Mylan1999 zei:

Komt er een compleet nieuw tankstation in Sint-Truiden dan? Ik zou niet direct weten over welk restaurant je het hebt eigenlijk, het enige restaurant dat ik er weet zijn zie ik niet direct afgebroken worden.

Ja, inderdaad, er komt een gloednieuw Dats24-tankstation bij in Sint-Truiden, op de Luikersteenweg 267. Op bijgevoegd screenshot is dat links vooraan, dat lichtgele gebouw met terras ervoor, vlak naast die hand-carwash. Het hangt daar trouwens uit op een klein, geel geplastificeerd papier.

Luikersteenweg_267_Sint-Truiden.png

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@muscles Aah zo, ik ging er altijd van uit dat de CNG pomp op de Tiensesteenweg aan de Colruyt kwam ?. Blijft de Dats op de Tiensesteenweg dan ook nog bestaan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Discussieer mee

Je kan nu reageren en later registreren Als je een account hebt, login met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Verwijder opmaak

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...