Ga naar inhoud
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018
Vince

LPG eenmalig ombouwen naar CNG

Recommended Posts

Beste mensen?

Ik wil namelijk een 2de handsauto kopen die wel wat vermogen heeft en die ook moet rijden op benzine. Ik ben er namelijk al een paar tegengekomen die ook rijden op LPG. Ikzelf zou ook CNG installatie willen hebben omdat het zeer kostenbesparend is in Belgié (voorlopig toch). Maar de vraag is als ik er 1 op LPG koop, is het dan nog duur om dit om te laten bouwen naar CNG. Heb ik dan een andere tank nodig en of kleppen etc? Want als er een andere tank nodig is, kan ik even goed een auto kopen zonder LPG?

Met vriendelijke groetjes,

Vince

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik denk dat je net zo goed een andere kan kopen, want LPG en CNG zijn qua installatie volledig anders en dus niet zomaar even om te bouwen

Het gaat altijd wel voordelig zijn om dit te doen.

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Onthoud ook wel dat zulke grote vermogen-auto's niet meer onder het gunstregime kunnen vallen he ... informeer eerst heel goed ... :)

gr en succes met je keuze ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Discussieer mee

Je kan nu reageren en later registreren Als je een account hebt, login met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Verwijder opmaak

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...